She's here


Who is she??
Cuba teka yer..

yup banyak cerita yang nak di kongsi tapi bagaimana hendak mulakannya.. Baiklah kalian mesti kenal pic di atas adalah Datin Norjuma. She came on the second day of the tournament with her family.. OMG anak sulung beliau sangat comel and putih macam their parents.. Nanti kalau ada picnya wan akan selitkan kat blog ni..

Untuk kali ke-3 wan join IDC ni, wan still bawah biro special task and kali ni dah naik pangkat sket jadik assistant 3 to our headcom. Untuk hakim plak, bagi IDC kali ni wan diberi peluang untuk jadi ketua hakim untuk beberapa pusingan. Alhamdulillah sebbnya diberi kepercayaan untuk ada disitu. thanks yer.. peluang dan pengalaman itu mmg sangat berharga.

Untuk special task sub-com, personally wan sangat proud ngan diaorang sebabnya diaorang sangat-sangat independant and tahu macam mana nak buat kerja. Alhamdulillah, walaupun ada kelemahan lagik tetapi ianya adalah minor dan pengalaman akan mengajar kita tentang semua tu. So congrat's to Taufiq, Shahira, Sumayyah, Ijam, Shahir, Irfah, Mira, Puja, Mia, Syifa', Hasna, Nora and Hafiz.. Sorry jugak yer bila ceq ter'emo ngan korang.. Thanks to boy and nana bagi peluang kat ceq untuk position itu.

Sepanjang penganjuran biasalah kalau ada masaalah sana sini dan semuanya kita perlu hadapi. IDC8 di dalamnya ada keluarga besar yang saling memerlukan antara satu sama lain dalam menjayakan program tersebut.. Tahniah untuk Biro PC, Catering, Pub & Pro, Welfare, Special Events, Prep & Tech, Tabs & Adj, Ratio, Trans & Acco dan kepada semua Mainboard dan juga Senior Ex-Officio Sis Munirah :D

Itu sahaja yang wan dapat ungkapkan untuk cerita IDC kali ini.
All the best to all
:D

Comments

cnteknyaa norjuma itewww hihii

Popular Posts