Jangan ada Benci

Bencinya bila memikirkan sesuatu yang sedih kerana ianya buatkan aku jadi tidak bersemangat langsung segala yang negatif akan mula menguasai diri. Ya aku bersedih kerana beberapa perkara yang berlaku bukan aku pinta tapi aku yang mulakan. Yer sememangnya ia hanyalah suatu usikan dan gurauan namun sama sekali bertukar menjadi perkara yang kurang enak pada tuan punya badan. Iya aku juga sudah mohon maaf sama sekali pada beliau kerana aku tidak sama sekali bermaksud nak lukakan hati seorang sahabat, jauh sekali mahu memarahinya tetapi akan kekusutan yang berlaku aku langsung jadi bingung.

Aperlah ayat di atas berbelit-belit, rasukan anjasmara boleh? tiba.. baiklah hari selasa aku free because my class only on monday, wednesday and thursday. So bangun pagi tadi untuk solat, aku tersenyum sebab dengar my roomate jawab phone, awek dia call kot. But then it was so romantic, teringat aku kisah-kisah dahulu kala boleh?? then aku sambung tido till 10am as usual.. bangun still teringatkan perkara semalam then terus check blog, baca newspaper and so on. Have brunch at 11.30, awalkan? then i keep termenung..

Tengahari boy call ajak gi karok tapi aku terpaksa say no coz skank ni belanjawan aku dah terpesong jauh plus ptg nanti aku nak gi klinik uiam untuk further check. So pi klinik memang kali ni aku leh sumpah la kan? leh carut tak?? Dr Soep - kind of doktor yang ntah pape.. benci giler.. then pharmacist nama dia meliawati very the teruk, aper ko xdapat nafkah batin ke semalam yang hari ni nak marah orang tak tentu pasal? memang ******* then amik balik tido.. at 6.30pm time to get something for dinner, xde mood nak makan tapi entah beli jugak mee hoon goreng yang tiada rasa yer.. entah garam dah habis kot.. then layan blog jer.. then baca eclipse..

Napekah aku malas nak membaca sampai habis?? sedangkan ada beberapa lagi muka surat yang tinggal!! **sigh. Then i keep thinking about my friend tu.. seb baik jauh kalau dekat memang aku gi tampo laju laju sebabnya a bit gediks taw! suka wat aku rasa bersalah.. benci tapi sayang so how? lantak dia lah kan.. itu jer la citer aku hari ni..


welcome hana to my blog!!

Comments

Popular Posts