Kita Kawan tetapi kenapa..... ??

Peningnya kepala wan skank time taip entry ni tetapi a bit okey lepas amik ubat tadi. Malam ni agak geram dan kecewa dengan mereka yang bernama kawan. Semuanya yang ado!! Bukanlah niat nak mengaibkan orang tetapi kesabaran wan ada batasnya, mungkin aku tidak sempurna di mata kalian tetapi itulah bukan suatu isu yang boleh mereka perlekehkan aku..

Kisah pertama:
Received sms from my friend kata nak jumpa sebabnya dia ada prob so okey la tapi one by one alasan. Okey aku sabar lagi, cuma dah dapat agak and tahu jawapan untuk keputusannya nanti cuma tidak jawapan yang sebodoh itu bagi orang macam dia. Katanya sorry tak tahu nak masuk iiu, haiyooo kalau aku ada meter kepanasan, time tu adalah paling tinggi.. Seriously everything segala carutan keluar dalam kepala aku. Alasan tu student sekolah rendah leh gelak guling-guling tahu, mungkin ada yang leh bagi jawapan kat kawan aku tu..

Kisah kedua:
Yang sorang ni plak cukup gigih nak suh aku lepak ngan kenalan dia dan aku jugak baru kenal dak tu, yezza aku cakap leh tapi aku lupa next weekend aku pun dah plan ngan kawan aku jugak. So aku gtahu terpaksalah ubah tarikh or next time, terus dia kata i'm busy sebb i ni bukan senang nak jumpa orang bagai.. HELLO i know who you are, kita dah kenal almost a year which is at the first place saper yang plan without asking me?? then x usahla duk gtahu u busy segala sebab selama ni aku well know darjah kebusyian anda mengalahkan presiden sebuah negara. Tetapi wan hargai usaha anda cuma sometimes tolong juga hormati orang, tulisan membawa maksud yang lain dah terpesong dari ekspresi sebenar kita.


Dari kisah pertama dan kedua sebenarnya berlaku dikala emosi aku juga tak menentu dan aku mohon maaf dari hujung rambut till hujung kaki dengan kalian kerana blog ini adalah medan aku luahkan perasaan aku. Kalau tak aku mungkin jadi ting tong sebab tiada tempat nak mengadu. So lepas ni JANGAN dah nak plan jumpa aku kan senang!! Untuk semua maafkan wan. Hanya tertekan..

p/s: pelok bantal la plak pasni then tidoe.. dan somebody who can chill me up..

Comments

wan tertekan namun masih beradab ayat2 dier...gud2 :)
WaN HaQQ said…
Setiap tutur kata harus dijaga nuar supaya yang keruh dapat dijernihkan, yang jernih kita serikan.. thanks nuar.. chill!!

Popular Posts