Saturday, 23 May 2009

Happy Birthday!! Mei


It's May Celebration!!
Sorryla end of month baru nak wish..
Bukan aper kononnya nak buat suprise kat kekawan tapi yang ado
kerana akhirnya aku gak yang terlupa.. sorry yang tak terwish!!

Sorry kepada sesiapa yang xde pic di atas kerana kesulitan mendapatkan pic kalian
Kang letak pic yang tak vogue terus korang lahar aku.. Saper nak jawab? Yang ado jugak
Hehe..

"To all of you Happy Birthday and Happy Belated Birthday
Semoga hari-hari yang kalian lalui akan lagi beerti dan
berjaya dalam semua bidang yang kalian ceburi"

5 comments:

Cik Wanie said...

muka Cik Wanie x ader pongggg!!!!
bluek!!!!

Cik Wanie said...

hik hik hik hik:)
saja jer gurau:*

WaNz HaQQ said...

aaaaaaaaaaaaaaa
maaf... wan terlupa
jap duk teringat besday cik wanie
on june.. haiyoooo ampun..

rizz said...

comei la die muahhahah

WaNz HaQQ said...

Saper kah yang comey itu rizz??69