Lepak lagik

Alhamdulillah masih ada sedikit kudrat untuk di kongsi bersama kalian teman-teman. Demam, Selsema dan Batuk yang wan sedang alami masih belum berhenti. Rimas dan penat dengan keadaan sebegini kerana membuatkan wan buntu untuk selesaikan beberapa perkara dalam hidup. Lupakan seketika cerita demam dan batuk ni kerana makin kita fikir makin teruk lah jadinya. Yang penting jaga kesihatan kita dan terus mengamalkan gaya hidup yang sehat. Matilaaa aayur pun aku xmakan kan..


Selepas IDC09 tamat, sempat juga wan join beberapa aktiviti with my friend. Walaupun demam dan batuk, masih gigih yer ke hulu dan ke hilir, dan overnite sana sini. Yang paling besh satu malam tu lepas lepak kt Rasta, Damansara we went to Putrajaya. Sampai sana around 4 pagi, terus park betol-betol depan istana kehakiman tu then memulakan gossip saki baki IDC09. Selepas bosan bergossip terus main beberapa game. Tapi ianya amat menghiburkan, antaranya game cak kelicap cap cap, then game zas and last sekali aper ntah tapi semuanya menguji minda jugakla dan kepekaan terhadap rakan-rakan dalam kumpulan permainan itu.

Yang bestnyer time duk main tu, pak guard dalam istana kehakiman tu duk usha jer tengok aperla kami duk wat siap bersila dan menari-nari depan tu. Ada jugak polis lalu tapi yang penting kami tak buat salah papepun.. Kol 6 pagi baru nak gerak balik then posing dulu.. besh gak lepak ngan diaorang.. Yang join malam tu, Kajol, Bo', Nana, Mek, Ezuwan, Fifi, Boy, Mimi, Lah and me..


Then

2 3 malam lepas satu lagik kerja yang wan wat.. Gi main boling dari kol 10.45 malam till 1.45 pagi. Punyalah nak kejar main seberapa banyak game yang mampu dalam duration tu. Even demam xlarat tapi gigih beriadah.. balik-balik terus demam lagik. So biler nak sembuh?? entahla... aper lagik nak citer?? dah pening ni.. mau tido

nantila wan updatekan citer setiap hari..
xde dah late entry macam ni.. huhu
ampun yer...


p/s: when ur ex called u, how do u feel??

Comments

heheh klau ex call? lyn jre laa as frenz hahahakk
a'a.. lyn jek.. bkn nye kte yg bazir kedit.. hehe..

Popular Posts