Happy Birthday to Me Myself and I


Hey!!~


Happy Birthday to Me,

Happy Birthday to Me,

Happy Birthday to WaNz,

Happy Birthday to Me..



Alhamdulillah. Hari ini 30 Oktober 2008, genap lah umur wanz 22 tahun. Perasaan wanz untuk ulangtahun kelahiran pada kali ini bercampur, gembira ada, sedih ada, terkilan ada, berdebar ada dan semuanya. Kenapa semua perasaan itu ada, ini kerana esoknya akan bermulalah peperiksaan akhir semester 1 sesi 2008/2009.. 22 tahun bukanlah angka yang begitu senang untuk di pikul.. kerana setiap tahun pertambahan angka itu menunjukkan kita perlu matang dan bijak dalam menangani semua perkara.. Disini wan rangkumkan a few part that I should say something on it:-


FAMILY

I’m a family man. I have a great DAD, and I love so much both my sisters, and Mum, You always be queen of my heart, without you all, I don’t know who am I today. Alhamdulillah keluarga sentiasa di belakang wan, jatuh bangun wan semua mereka lihat dan nampak, merekalah sumber kekuatan wan dan mereka juga sumber inspirasi wan. Wan harap keluarga wan gembira, biar hidup kita sederhana tetapi ikatan sesame ahli keluarga rapat. InsyaAllah..


HEALTH

Wan bukanlah perokok aktif, sebab wan perokok pasif. Tetapi sebolehnya wan jauhkan dari area orang isap rokok but then tak dapat nak elak, so far okey jer. Then yang paling penting wan kena jaga makan. Hehe my dad dah tegur, my unty, senang citer all of my family member and ada jugak kekwn yang tegur kan.. so aper lagi sahut cabaran.. LOL


FRIENDS

Kawan yang hadir dalam hidup wan sepanjang 22 tahun ni, sangat wan hargai. Walau siapapun kamu, bagaimanapun rupa kamu, wan terima kamu seadanya kerana kamu semualah jugak yang menjadikan hidup wan bermakna dan memberi erti tersendiri dari sudut positif mahupun negative, sesungguhnya tanpa kalian diri ini tidak gembira dan Special thanx untuk my goodfellas aman, afif, nazmie, nazrie kerana kamu semua terima wan seadanya dan cool jer. Muahx.. Jangan risau la wan akan kekal sebagaimana yang kamu kenali but certain part has to be change, to make me more confident and ready to face my future. Kepada kawan yang baru wan kenali, wan punyai banyak kelemahan dan wan minta maaf andai setiap perlakuan wan membuatkan kamu terasa atau kecil hati, ikhlas tidak ada niat untuk semua itu. InsyaAllah teguran kalian dapat mengubah wan.. : )


LOVE

Cinta? Erm susah nak cakap pasal ni, seryesly I dunt know what to say. Yes wan mengharapkan wan temui seseorang yang jujur dan ikhlas mahukan diri ini. Cinta itu indah andai ia bersulamkan kejujuran, keikhlasan dan kepercayaan.. percayalah. I’m a family man jadi wan pilih sesorang itu bukan lah untuk main-main, I always wish I meet somebody that appreciate me and susah senang sesame.. Hopefully one day wan akan temui dia. Siapa dia? Entah ikhlas I dunt know, till now. I’m still single and Available : ) ( ini bukan promosi SOGO okey, LOL)


Itulah sedikit ucapan wan and review perasaan wan tentang perkara di atas, wan mohon ampun dan maaf andai ada ayat di atas membuatkan kalian yang membaca tidak senang hati. Wan bukan lah penulis professional, hanya sekadar berkongsi perasaan dengan kalian, hidup ini untuk dikongsi supaya setiap pahit dan manis sebuah kehidupan dapat di rasai dan dapat diraikan bersama-sama. Thanks untuk Kalian .. Kepada yang wish birthday via sms, myspace, friendster, facebook, blog and call, wan hargai semua itu kerana meluangkan masa untuk meraikan hari yang terindah ini dengan wan. MUAHXXXX. In addition good luck to all of you yang akan menghadapi peperiksaan akhir semester 1 2008/2009. Doakan wan juga!!~ FYI, I have paper on 31/10; 5/11; 7/11; and 8/11..


p/s: entry ini telah disiapkan pada 25th October 2008


WaNz HaQQ SAYANG you ALL

Wish Me Luck Too..

Comments

hepi besday..sori lmbt wishh:p
Anonymous said…
happy happy birthday
Afeeq said…
hippy berday ya.......may allah bless u ....n hope da dream came true.... :D
the NERD said…
happy birthday!
RyZ4L said…
HAPPY BIRTHDAY HAQ!!!!!!:)))
GUD LUCK EXAM!! HEHE.
MOGA PANJANG UMO SEGALA!
MUAHSX.
Unknown said…
salam...
just want 2 wish u "HAPPY BIRTHDAY"
semoga panjang umur & dimurahkan rezeki....

smile alwaz:)
ladyhaneem said…
happy belated bornday =)
Anonymous said…
AP bESt WaNz...
tRy uR's BesT in eXAm k...
mga paNJang UMur.
MUraH RZeKi
Ap SOkmO

ruby_am05 (^_^)

Popular Posts