FOMCA 2008

Hey!!~


Eyo .. kembali online untuk a few second nak update cerita isnin lalu, takut nanti expired plak. Baiklah, setelah di ajak oleh syazwan dan zaki, aku pun bersetuju untuk pi sokong team UIAM di pentas akhir debat FOMCA 2008. Bertolak seawal 6.30pagi dari UIAM, dan tiba di MMU pada jam 9pagi. Dimana kerajaan telah memulakan perdebatan. Sebenarnya dalam kepala kami, debat dah habis, mungkin x sempat tengok. Tapi alhamdulillah sempat tengok lagi.


Sebagai pemerhati yang tahu serba sedikit pasal debat ni, aku yakin bahawa UIAM mampu menang, dan alhamdulillah team UIAM, yang diwakili oleh Syazwan,Husna,Kajol dan Boq menjuarai debat FOMCA 2008. Menang atau kalah adat pertandingan tetapi percayalah debat bukan sahaja pada kemenangan atau kekalahan tetapi bagaimana pertandingan debat ini dapat mengeratkan hubungan sesama insan. Seronok biler melihat mereka semua berkumpul dan tak sabar rasanya menjadi sebahagian committee royal debate 2008 nanti yang mana UIAM akan menjadi tuan rumah.


MMU, telah menjadi tuan rumah untuk debat fomca 2008, dan pada akhir pertandingan pihak penganjur telah mengadakan majlis sambutan hari raya, yer la kita masih dalam sambutan aidilfitri. Best gak then aper lagik, cepat dapatkan meja then melantak, cuma panas sedikit kawasan tu, aiyak bagi kipas maa.. Overall ni first time aku jejak kaki ke kawasan mmu, even sekejap tapi suasana dalam tu mendamaikan..


Sekalung tahniah untuk semua pihak .. (macam reporter plak ayat aku kat atas.. huhu) daaa

UPM vs IIUM



Saat sebelum di umumkan juara



Saat penyampaian hadiah..












Persekitaran MMU, just a few pic wan sempat snap..


dari kiri : Kak Akin,Anne,Nana,Kak Azie,Kak Kiah, Husna,Kajol,Syazwan,Boq,Izat,Zaki,Abg Syatir,Za'ba,Abg Amir(maaf kalau silap) and last but not least me..



Lot's of Love
~ WaNz ~

Comments

syazwan said…
terima kasih la kepada wan yang sudi datang sokong kitorang hari tu. sumber inspirasi sangat. haha.
Anonymous said…
wah!!!!!
ko dah jumoa blog aku???
LOL

Popular Posts