Weekend yang Blur


Hey !!~





Weekend??

Nak wat pe ek??

Bosannyer...



Hari ni agak sengal..

Sedar kol 7pagi terus aku settle a few thing

on komp, pi toilet and etc

rupanya semlm aku tido just wearing kain pelikat and shirt

tanpa tukar baju tido.. OMG nasib baik kain tu lekat elok

buatnya tertanggal time tido naya jer idop aku

aku pun xtaw kol berapa tido semlm sbb penat sesngt

then sambung tido..

kol 11pagi baru sedar..

itupun sebab sumbody that i care sms me

and said

"morning imran"



aku dah sengih sampai telinga..

tapi jap jer pastu sambung sentap

entah kemana dia pergi aku call x angkt

msg x bls.. hurm idop-dop

terusla aku bertafakur jap..



ikhlas yesterday banyak benda aku rasa x kena

aku punya perangai suka sesuatu kerja tu kemas..

sebb senang nak follow up and recheck..

tapi semua amik mudah..

panggil meeting ramai x datang..

even aku ni bukanlah org atas but

dah dpt tanggungjawab so aku kena la panggil meetingkn

tapi lu olang pk la sendirik..



Sabar??

btol sabar itu patut..

bukan aku x apply dalam idop aku

selalu apply

tapi akhirnya aku gak yg merana

tapi so far setelah emos

barula prob semlm punya settle

thanks to Mr President..

(even sentap ngan hang, ceq still respect lu la beb)





Kembali untuk citer hari ni

after a few hours barulah dia reply my msg..

tanya khabar..

hurm.. manalah kemarahan aku tadi..

entahla.. dia cuma kawan shj..

tapi aku sygkan dia seadanya..








Lot's of Love

~ WaNz ~

Comments

Popular Posts