NeW waLLet

Hai !!



Last Thursday..
for
the first time
sampai gak aku kat
pavilion…


Pergi with adam as my advisor..
Silap I should call him pakcik adam
Hehe matila kena marah pas ni..
Habis jer dia punya kerja around 8pm
Aku pun jalan la ke pavilion dari klcc..
Sakit kaki aku lorr…
Dem punya kasut sangat x comfortable..







Hajat nya nak beli
Wallet..
So that dah tahu brand aper nak..
Sebab dah usha online..
So just pi beli..
Tapi pattern aku nak sangat lain
Sayangnya xde tempat untuk letak duit kertas
So that, advisor tunjuklah kalau dia jadik aku dia akan beli yang ni..
Aku pun usha lah yang dia tunjukkan..
As usual aku ni bab decision senang jer..
So beli jer la…huhuhu


* wallet dalam kotak tu.. rahsia !!~



Pusing-pusing pavilion till da nak close..
Then pusing bb jap..
Pastu balikla.. series
Dah lamer x jalan kaki jauh-jauh so kaki aku sangat sakit..
Uwaaaaaaa
So far puas hati dengan aper yang aku beli !!~
Thanks pakcik adam sebb temankan gue ke sana !!~




Lot’s of Love
~ WaNz ~

Comments

Popular Posts