Teman

Happy Birthday
to


"Aiman Kamaruzaman"


a.k.a


aieman

to aieman, happy birthday dude.. neway sebab ko pun duk jauh di dalam hutan hik hik jadi x dapatla celebrate so we will celebrate it later.. all the best for you and hopefully ko sehat and bahagia and jugak sukses.. neway aku curik your pic dari ur fs beb, sebb album dlm komp aku dah lamer ilang sudey siot.. banyak gamabr dulu ilang uwaaaa.. huhuhu

who is aieman? alrite aku kenal aieman ni time sekolah menengah.. entah macam ne, dia orang yang paling aku percaya.. dia gak ler banyak influenced aku ke arah kebaikan.. skank aku ting tong tapi dia maintain baik.. baik ke?? entah ler .. dia ni mcm tutor aku la, kalau time sekolah dia banyak ajar and tolong aku untuk improve myself.. skank pun dia still bg support bukan untuk aku jer tapi our geng la kot.. be optimistic itulah dia.. antara kami berlima dia grad paling awal.. budak ekspress la katakan.. hik hik.. banyak kalau nak citer pasal dak ni.. tapi walau kekdg ada gak selisih faham tapi dia still kawan aku yang baik.. bukan yang lain x baik, semua baik.. cuma dia yang paling aku percaya and terima aku seadanya

.. thanks dude..

::friends in deed is friends in need ::

Lot's of Love

~ WaNz ~

Comments

Anonymous said…
ucap selamat juga dr saya...

Popular Posts