Wayang



Hey !!~




The Chronicles of Narnia : Prince Caspian




Actually Wanz baru jer menonton cerita ni tadi with my friends. Ajiem da blur, Husna powerpuff gurl, Yati the silent mode. Hehehe jangan marah k. Wanz dah banyak review dalam a few blog pasal citer ni.. and it make me so excited to watch this movie. That’s why when ajiem asked me either I wanna go or not, without question I just said yes!!~ heheh it was so gigih rite.. Well it’s me.. Wanz suka citer ni sebab ia bawa Wanz kedalam dunia lain.. dunia kanak-kanak, mungkin tak semua orang suka tapi itulah yang bestnya.. ada part sedih, ada part happy, ada part make us think adakah kita appreciate each existence in this world.. renungkanlah sendiri. Suka gak tengok King and Queens of Narnia.. nak tahu lebih lanjut tengok sendiri k..



Best !!



Lot’s of Love
~ WaNz ~

Comments

Popular Posts