Cerita Hujung Minggu

Selamat kembali bekerja, belajar dan sebagainya. Pagi Isnin yang sangat penat rasanya, penat kerana berjalan sekitar KL semlm. Sekarang ni sudah jam 1.04 pagi. Okeyla wan sekadar ingin berkongsi cerita apa yang dilakukan saya sepanjang hujung minggu ini.


Sabtu
Pagi yang indah, hehe bangun awal pagi then siap untuk ke KLCC menonton cerita maut sebagaiman yang telah direview kan sebelum ini. Haa sebelum tu, i spend my day alone k, bukanlah perkara pelik bagi saya kerana sebelum ini pun saya selalu lakukan aktiviti berseorangan. Tetapi sunyi plak kan? Saya sempat ke Iclub di aras 2 isetan untuk apply member card. Just pay rm20 for two years, murah sikit dari jusco card. Huhu tapi okeyla sbb saya ada plan nak shopping sket selepas menonton wayang tadi.


Pusing around men's area tu, tak banyak yang saya berkenan. Tetapi sempat rembat few item, memandangkan pakaian harian untuk ke kelas dah nak lusuh kot. Huhu, yes with 70% discount, sangat berbaloi untuk beli baju harian ni. Then i spend my lunch kat dunkin donut's.. jap ni kita boycott jugak ke? huhu i don't know but i have iced latte and sandwich for my lunch. Then kerana kebosanan sesorang so terus balik. Neway sempat jugak singgah beli magazine kat kinokuniya (tetap nak bg tahu), so wan beli magazine men's folio and ipod guide..


Ahad
No plan pada awalnya, tapi tetiba zaki ajak keluar, nak gi sungai wang katanya so saya and fikri just ikot jer la. Lagipun saya tiada niat nak shopping kerana semalam dah rembat few item. Untuk aktiviti menyihatkan badan kami berjalan dari KLCC ke Pavilion, then ke Sungai Wang, dan balik pun saya ikut jalan ni juga.


Yeah ramai sangat orang kat situ, pening and penat. Tetapi, sempat juga aim few thing nak beli next time kalau ada rezeki. Selepas itu, pusing balik pavilion then look around, then we have dinner at klcc, sambil tu sempat lagi beli seluar tido.. yer lah isetan sale untuk member's till today kan so beli la pape yang patut. Rushing balik untuk tengok Anugerah Juara Lagu 23.. Nantikan komen saya di next entry..
Nak tido.. Ngantok.. muahx


Comments

RyZ4L said…
hahahah..gitu pendek ujung nye...rushing tgk AJL..ngantok..tdoe..itu sajorks?:p
huhu..
pas bangun tido, sambung diari kamu... :D
g klcc neverr g taw kan atis sorg ni ahahahh
WaN HaQQ said…
Ryzal,
pendekkan hujung minggu i?? huh x menarik and fabulous like you dear. hehehe


Nuar,
Yeah nak citer ape plak xtahu.. huhuhu.. Nuar give some idea..


Rizz,
Lor, i dah tampat banner dan poster di sekitar stesen lrt.. (cari pusblisiti gitu, dah ler tampal sendiri)
RemyLC said…
rizz, yg penting wan g pavilion...

huhu...
WaN HaQQ said…
Remy.com,

Hai remy.. thanks sudi lawat my blog.. yer gi cuci mata jer.. nk shopping xmampu.. :)

Popular Posts