University Sports Carnival 2009


Last week, saya menyertai perbarisan penutup untuk Karival Sukan Universiti (USC 2009). Sebelum itu, sebnyak 15 buah kolej kediaman di kampus gombak mengambil bahagian dalam 6 sukan utama yang di anjurkan selama seminggu sebelum majlis penutup ini berlangsung. USC merupakan acara tahunan yang dianjurkan dengan koloborasi kesemua 15 kolej kediaman. Acara sukan pula di bahagikan kepada brother and sister dan venue pertandingan pula sama ada di male sports complex and female sports complex.




Kemuncaknya adalah perbarisan penutup. Semacam sambutan hari sukan sekolah, cuma kreativitinya lagi menyerlah dengan perlbagai formasi yang di tunjukkan. Sedia maklum kolej kediaman perempuan lagi menyerlah kerana mereka sangat gigih untuk berlatih dan siapkan wardrobe yang unik.





Sebagai salah seorang mpkk untuk kolej kediaman saya, jadi haruslah kena turun padang juga walaupun banyak kerja menanti. Seronok juga bila semua ini mengingatkan saya time menyertai pertandingan kawad kaki ketika di bangku sekolah. Yeah penat lelah semuanya berbaloi bila kita lakukan kawad dengan kemas. Untuk marching ini, kolej kediaman saya just mendapat tempat kedua, sedey sikit tapi gembira kerana motif utama adalah untuk enjoy. Tahniah untuk semua mpkk yang terlibat dan all the best for the future..

Comments

Popular Posts