Pink itu bukan Milik aku

Pengalaman itu mengajar kita kan?

Semalam hari yang memalukan aku tetapi end up hari yang menggembirakan aku. Nak tahu kenapa? Korang sedar tak sekarang KTM Komuter telah mewujudkan koc warna pink khas untuk wanita. Aku tahu kewujudan koc ini selepas baca status kawan aku kat mukabuku, tapi aku tak tahu macam mana rupa koc wanita ni.

Jadi ceritanya macam ni, dalam aku nak cepat nak train aku telepas pandang sticker warna pink khas untuk penumpang wanita itu. Sampai je train aku terus naik and siap cari sit untuk duduk lagik. Then after 5 second aku perasan something, kenapa dalam train ni semua wanita, then that koc sangat wangi. Mula aku perasan ada mata yang memandang okeyh, siap ada yang senyum sinis lagik. Aiyoo nak jer aku suruh train stop time tu jugak. Sampai next station cepat-cepat aku cabut kuar tukar koc, tapi yang peliknya ramai plak orang laki masuk koc tu. Papelah. Cuma carilah sticker yang lagi relevan kalau nak lekat kat pintu tu then sila letak information notice kat each station la!! Papepun aku dah try naik koc wanita, korang macam ne plak? LoLs


Semalam sempat lepak bersama teman-teman aku, tengok Iron Man 2. Best movie as before tapi perlu ke antagonis character mati macam tu jer? Sia-sia jer kerja dia duk create weapon tu semua. I met Kak Neem and Kak Syazana, both my senior from secondary school. They did hang out at Midvalley too. Time duk tengok citer tu, that indian boy sebelah aku sibuklah duk cakap phone. Aiyoo emo and sentap okey.. U paid double to watch that movie with translator skali okeh tapi yang ado aku nak faham. I'm not racist tapi mmg geram plak. End of my weekend..





Comments

Popular Posts