Baik or Jahat?

It's almost a month i am doing my internship here in Shah Alam. Everything going smoothly even sometimes i feel stress on something but still try to be optimistic.

Minggu ini sahaja aku dah ke bank hampir setiap hari sehinggakan supervisor aku duk fikir aku ni nak ponteng kerja or banyak main. Tetapi nampak ke time aku wat keje? plus I'M NOT PERMANENT WORKER!! walau penat aku cuba show that i might be the good product from my uni, at least!! Sv aku ni dia bagi kerja then dia hilang entah kemana-mana. Ouh this week he's been promoted to new post. Production Manager so dia macam lemas sikit dengan pangkatnya itu, so ala-ala gila kuasa 4 saat. Hari ni aku mogok, well yes sometimes aku ni mengarut di mulut tapi kerja jalan beb. So next time suh aku gi bank, aku akan listkan setiap saat dimana aku berada. Plus i'm new here in shah alam, tadi dari maybank shah alam aku leh tersesat till uitm. Jauh kot. Urgghh wasting my time.

Esok i'm going to bank again early in the morning..
will see what he will say to me.
"laser" is back!!

Ouh btw i did ask my friend to evaluate me. I mean since i know her, what she think about me. It's alright to ask you friend to evaluate you? Then she reply and said that haqq is laser.. certain people can handle it but she's not. She also said that i'm too "baik", and sometimes baik itu pun bukan semua orang leh terima..

Okey i keep questioned myself, baik sangat tu tak baik ke?
baik tu define macam mana? amik berat tu kira baik ek?
Sometimes tak rasa aku laser tapi aku faham tak semua orang can accept it. Tapi baik pun ada orang jugak orang tak terima. I'm only good to my friends. I just like to show to them, how i appreciate them and how i care about them, so that i can be a good friends.

~

Comments

Popular Posts