You Sucks !!~

Hey !!~

Weekend again, early in da mornink i woke up and check my email, comment and blog.. What makes me sentap, ada sorang ni entahla ikhlas dunt know who is he/she. Wanz just nak gtahu, Wanz tahu my life isn't perfect at all. Tak semua suka kat Wanz, sebb Wanz ni chubby la and etc.. tapi dulu Wanz sangat ambil kesah aper orang nak kata, tapi now Wanz just nak have friend, x kesah who ever u are okey.. then sebb muka terus kamu wat assumption? meh sini kalau berani put ur pic and ur name. let me do some assumption on you. K lah xnak gaduh-gaduh mahupun sentap, kalau itulah dak sama uni ngan Wanz, Wanz just nak ckp how stupid u are, our uni have to main concept pikirla sendiri ok..

One thing to remind to all of you readers, my blog is about me myself and i.. aper yang berlaku dalam idup Wanz, i will post it here as my journal.. soon or later i will make my blog private so that readers with invitation only can enter.. sebab itu rasanya lagi bagus. xda orang nak wat dosa kan? Entahlah coz of that thing Wanz sakit kepala..

Lot's of Love
~ WaNz ~

Comments

Popular Posts