Last day of Gamelan

6532 6532 -323 6532
6532 6532 -323 8532
i56i 56i2 -i65 ....

uiks lupa plak aperkah note seterusnya.. anybody nak tolong?




haa kalau kalian nak tahu itulah salah satu lagu dalam kelas gamelan kali ini. Yup telahpun berakhir kelas gamelan kali ni. Sedey ke? xdelah cuma pasni bila plak la dapat main gamelan ni.. huhu kelas akhir ni pak jamal sedikit beremosi and kami pula main agak tak memuaskan, dimana silapnya pun tak tahu..

sebenarnya kalau kelas biasa rasanya lagi perform.. time test tu.. saya terlupa note lagu so down and satu lagi saya salah kiraan, sepatutnya 3 round baru stop tapi di round ke 2 saya dah stop main sebb saya salah kira..


let's look at the picture, credit to pika amani coz bring camera that night and pose!!




kami main demung.. so ni after test so pose!! me, daiah, pika and adilah..









yang duk depan sekali tu nama dia wan syazana.. so dalam kelas gamelan ada dua wan.. wan gurl and wan boy.. tapi pak jamal called me as abdulhaq.. jarang sangat lect panggil me like that.. yang memerhati tu mr cali, sebelah tu miss efa (tol ke? salah maaf), baju kuning tu efa jugak kot and white tudung tu xkenal selalu xdatang training sem ni.. hiks



itulah pak djamal.. sedang dirasuk oleh gusti adi pati.. hehehe




haa kat atas ni plak Lah and Ucop.. Sorang main gong and sorang lagik main kenong.. both of them ni penting jugak ada sebabnya kalau depa wan yang main bonang akan lost.. kami plak lagila..



pika and adilah.. nak highlite tudung pika leh?? hiks..



Faz dah bertongkat dagu tu.. Efa tetap pose kan? hiks ..




this is demung.. the big one and kuarkan bunyi yang agak kuat kalau ketuk kuat la.. dia ada note 1 2 3 5 6 i. Nampak sikit jer kan? tapi kalau bagi yang note huru hara sket so huru hara la wan main..




Alhamdulillah gamelan telah pun saya belajar dan semuanya menjadi sebahagian pengalaman saya and i will never forget it. Bermula dari awal till the end banyak pengalaman dan nasihat yang di ambil. Bila ada pertemuan maka adalah perpisahan.. Gelak tawa, down sesamer, dan banyak lagi semuanya akan jadi satu memori..

Untuk kalian semua, good luck and all de besh in final exam this semester and nanti ada masa kita hang out la even dah x satu kelas main gamelan.. hiks..

daa

Comments

best lak ketuk2 mende tu kan haqq ekekee

Popular Posts