Cerita-Cerita yang lalu : l

Dinginnya!! bukan hubungan yang dingin yer tetapi cuaca yang dingin. Banyak cerita ingin di kongsi dengan kalian tetapi bagaimana mahu mulakan masih menjadi persoalan. Biar saya cuba untuk bercerita satu demi satu semoga dapat berkongsi dengan kalian. Minggu ini saya rasakan sama sekali tidak sibuk tetapi banyak kerja tertunggak kerana salah saya sendiri. Ketika menulis entry ini, wan baru jer siapkan report presentation minggu lalu, yup ianya agak sukar kerana perlu menghurai dan menganalisa secara terperinci.


Hari rabu lalu, wan sempat ke klcc untuk menghantar kamera digital wan ke sony service center. Yup selepas jatuh kat pantai time bercuti dengan kawan-kawan baik wan. Sebab itulah jugak kualiti gambar yang diletak dalam blog ini agak teruk and wan pun dah jarang post picture, tunggulah dulu yer. Terlanjur ke klcc, wan terus ambil peluang untuk tengok cerita pink panther 2, sebelum ni masih tak berkesempatan. Kalian tahu tak sekarang tengah sale, so aper lagi rembat la few item.. terus sengkek. Hehehe padan muka!!


Wan dah tengok 4 filem tapi masih belum wat review kat blog, insyaAllah weekend ni wan akan cuba postkan review pasal filem yang telah di tonton. Jumaat, malam ni wan akan balik ke kelantan sempena cuti maulidur rasul hari isnin nanti. Kebetulan i miss my family so much and xkira nak balik jugak plus stress yang sering ada jer kat sini membuatkan wan hilang arah.. Boleh?..


Lupa plak awang dah dapat visa nak ke oversea untuk kerja.. tersenyum lebar la kan dah lama menunggu and ilang plak sorang kawan wan.. Deep down proud and happy la for him, yup baru kenal lagi awang ni tapi orgnya friendly.. Review pasal awang kena tunggu bila dia dah berangkat ke overc nanti. Yang penting both of you kena belanja gue dulu yer.. hang out one day tu pun compulsory. Teringat time form 4 dulu bila aiman,nazrie and afif ke mrsm kuala lipis and berseri, ilang jap ceria kat sekolah wan, yup tapi because of that la kot we remain as best friend till now.. and hopefully till the rest of my life..


Haaa wan terkejut jugak bila baca blog Nuar, inform Cik Wanie kiter accident.. Hopefully dia dan her family bersabar and terima semuanya dengan hati yang tenang. Mungkin ada hikmah disebalik kejadian.. Wan doakan dari sini. Actually time duk makan, mandi and etc banyak idea nak share ngan korunk tapi bila menaip terus lupa.. azam bulan ini ada jer perkara yang dilakukan wan akan terus share ngan korang..
okey la
daa xoxo

Comments

wahh 4 filem die tgok.byk tuh..:)

Popular Posts