No Title

Salam. Break yang sekejap itu dah memadai untuk wat rehatkan tekanan dalam kepala, muhasabah diri plak tetap akan diteruskan sehingga la badan dan nyawa terpisah. Alhamdulillah sepanjang berfikir dan meneliti diri, banyak pandangan yang wan ambil kira. Dari teman rapat, dan teman sekampus, masing-masing punyai pandangan dan idea yang tersendiri dalam memberi komen dan cadangan. Semuanya wan hargai kerana ianya semua membantu wan berfikir dengan cara yang betul dan perbetulkan hidup wan.

Jesteru, wan sedar betapa sesungguhnya diri ini sangat tak mampu untuk puaskan hati semua orang sekeliling, my friends cakap "haqq be urself", yes itulah wan yang anda kenali. Tapi tak semua orang senang dengan ape yang kita lakukan, jauh sekali ape yang kita fikirkan. Bukan wan tak cuba k, tapi setiap kali wan cuba untuk puaskan hati orang.. ada terus ujian datang untuk wan jadi wan balik so what can i do? hurm cubalah fahami orang yang bernama wan jugak dan insyaAllah, wan belajar untuk fahami kalian. Lebey kurang 2 hari wan mengelamun dan termenung memikirkan apa-apa yang patut, buku eclipse pun masih tidak wan sentuh kerana tiada mood langsung dan nasib baik kelas masih x start lagi.

Wan akan tinggalkan semua ni, i mean lupakan perkara ini dan fokus pada perkara akan datang dan wan akan cuba yer, cuba untuk jadi yang terbaik pada kalian yang bergelar sahabat. Tapi diingatkan kalau rasa xpuas hati atau wan wat salah tegurlah. Kerana teguran secara halus atau kasar, wan akan terima semuanya. Itu janji wan pada kalian. Salam sayang untuk semua.


"Like branches of a tree we grow in different directions,
yet our roots remain as one.
Each of our lives will always be a special part of the other's."

Comments

even i dont noe what is it but just wanna wish u always be strong day by day yeah ;)
RyZ4L said…
yes.
be strong wanz:)
Anonymous said…
salam haq,azie macm terasa jer aper ang haq cakap tur... cmni la.. haq, memg life ni..kiter tak mapu nak puaskan seme...so memg azie dah ckp ari tur...jadi diri sendiri... jgn hipokrit..k. its up to them samada nak dendam atau aper jer...tapi dlm konteks ni...andai blaku dlm life azie.. past is past.. azie tak amik kisah dah yang tesingung atau aper...sbb...haq pun dah mintk maaf dan azie pun cmtur gak. ianya lbh baik dri life pura2.. k...

Popular Posts