Minggu yang mendung

Hey!!~


Erm this week sesuai sangat with the atmosphere and everything I would like to talk about dugaan.. Erm wanz xtahu how I feel this week.. Ijust hope that I have some space to cry and get attention.. ikhlas I’m not strong enough to face this problem that occur. Kalau sebelum ni any problem that exist I can handle it but this time I don’t think so. Untuk mempersoalkan setiap dugaan atau ujian ini perlu lah semak balik aper yang telah kita lakukan.. erm memang patut wan terima dugaan dan ujian begini tetapi kadang kala sangat penat biler terima ujian ini.. since Monday lepas wan can’t sleep well which is tidur pun kol 3 4 pagi and otak selalu fikir ke tempat lain.. erm ikhlas sakit sangat kepala berfikir.. idup lone ranger mamcam wan ni terpaksalah menangis seorang diri biler x mampu di kawal..


Erm at first early this week I get news that I can’t do my engineering industrial training with my batch coz have few problems. What to say after check it back yes my credit hour is not enough to fulfill the requirement. Hurm then it’s okey but biler calculate balik masa and everything wanj adik down sesangat.. erm already send email to EIT coordinator tapi xtahu mcm mana lagi, esok ada appointment ngan dia, let see what he will say. Hopefully biarlah after wan dengar I can feel relax and balik kepada rutian harian macam biasa..


Yesterday, which is Wednesday.. one more test make me feel so tired and feel want to cry so much.. okey kat iium ni all student kena amik skill, xkesah la cooking ke percussion ke anything even swimming. So wan plak amik gamelan, I don’t know why I take this skill, but I’m happy to join this class. Okeyla kelas from 5 to 7pm.. yes duk dalam kelas or should I call it as studio.. so lepak la main and kenal all the equipment.. kelas habis agak lambat kol 7.15 so kuarla , by the way dlm studio ni masuk xleh berkasut sbb yerla main gamelan kan kena bersila so kuar jer dari studio tu tengok kasut wan ilang.. ikhlas I really love that shoes.. sebb it’s make me pusing satu kl nak carik and wan mmg susah nk berkenan nga kasut-kasut ni so once jadik gini rasa mcm pressure sesngt..pusing-pusing la kawasan tux de gak.. uwaaa I just balik bawak motor with my socks..


Erm wan xde nak persoalkan setiap dugaan terjadi sebb wan believe everything that happen memang ada hikmah and etc.. tapi at this time I feel so tired wanna cry so much. I call my dad but entahla seryesly I dunt know what to say.. neway thanks to aiman sebb sudi la layan aku ni.. hurm dalam minggu ni otak wan sangat berserabut till I miss one quiz.. I wish I can be with my friend right now to make me calm wan xtahu.. time duk write this blog pun kepala wan jadik sakit biler ingt everything.. waaa help me I’m so….


Lot’s of Love

~ WaNz ~

Comments

Popular Posts