Selesai sudah...

Hai..


Alhamdulillah, finally I have finished my exam. Erm what can I say? I really don’t know, I just try my best to solve all the question and use all my strength and energy to study for the whole 3 weeks.. Now I feel free but I just start to think what I will get, I mean the result.. yeah I’m too scared if I think about it.. I just hope everything is ok and good..


Erm.. exam dah habis, but it doesn’t mean that I can lay on my bed and relax.. firstly, kena basuh semua baju yang dah berlambak sebab minggu exam aku stop basuh pakaian.. almaklumlah baju aku cukup untuk satu bulan pakai.. hehehe. Secondly kena kemas all the books, note and crap in the box.. sbb kena pindah bilik.. inila al kisahnya biler duk hostel, setiap tahun kiteorg terpaksa tukar bilik.. tapi best gak x busan.. Cuma penat brg aku bnyk sgt.. Last.. nak kuar lepak ngan a few friends.. tgk wayang, mengumpat and wat la benda-benda ngarut yang lain..


By the way, my rumate inform me that we will have pesta buku antarabangsa kat pwtc, dah check tadi kt google.. it start today till 13th.. NERD kan pi pesta buku, but who care I like to read books.. and memang dah plan nak beli a few books.. aku pun dah ajak my friends supaya pi ngan aku.. matiler paksa rela.. janji u pergi.. kalo x I will kiss u bleh? Hahaha xbaik bunuh orang cium xpe..


Aper lagik aku nak merepek? Ok la nanti I will post picture of my room rite now before I pack everything.. I love this room so much.. green colour.. mix with blue.. and brown.. just nice for me.. hik hik..

Ok laa next time I sambung bebel.. dah penat and x tahu nak share aper sebb banyak sangat dalam kepala aku..
To belladonna, nanti I try to recall how to make cake batik and will post it here ok.. it is so simple, xperlu oven.. senang jer..

Comments

Popular Posts