I'm not so Lucky

Toink toink !!~

adoi.. i'm not so lucky..ok first of all, i memang dah sampai kat umah yeay!!~ sgt-sgt happy sebb dapat bersama family.. hik hik.. sampai jer kat airport my dad dah pi amik so xde la nak tunggu lama-lama kat sana.. and terus dapat pi beli kuih-kuih yang enak and best..aper yang aku suka?? macam-macam.. tapi xsempat nak snap sbb sampai kat rumah terus habis di kebas my cousin.. alasan sgt kan??

okeyla well dah kat umah ni acara lepak makan itu jerla yang aku wat then badan aku pun makin la bulat..kalah giant dalam citer doremon.. huhuhu..entah biler nak kurus.. sesaper tolong jawab leh?? hik hik hik..

ok itu cerita kelmarin.. ceq bangun pagi tadi ingt nak pi la beli newspaper and breakfast.. pi la with my second sister.. well kalo aku ngan adik aku ni mengarut pun nombor satu till aku reverse langgar tiang.. as a result lampu keter pecah.. aku dah ngaku kt my dad tapi xde plak dia marah.. hik hik baik kan my dad.. tapi konfem la pas ni aku xleh bawak keter.. aku x cuai k tapi sbb kalut bleh?? so that's why la i'm not so lucky..

wakakaka k la aku dah penat and pening.. so next entry aku post la pic2 area umah aku and sesi meluah perasaan.. okeh.. babai!!~

Comments

Popular Posts