Perjalanan ini Masih Jauh


Hey!!~
Aper la kaitan pic di atas with this entry.. pepandaila korunk jawab owkay.. actually ni aku online dari bilik baru.. rupanya dah setahun aku kat bilik lama.. so dapatla bilik baru.. not bad, bilik still kemas, aku just lap cermin bagi kilat and kipas bg sejuk..


Short sem dah bermula, so aku pun start la blaja lagi.. gini jer la idup sebagai student.. hopefully ada seseorg yang dapat menceriakan hati ini..


Lately macam bnyk prob and otak aku x stabil, duk piker entah pape.. aku just harap dapat 1 minit untuk rasa bahagia.. itupun kalau ada.. okeyla.. Nampak pic di atas kan.. secara konklusinya ( skemanya ) jalan kiter masih jauh..hargailah aper yang ada sekarang kerana mungkin ianya pudar di masa hadapan..

Lots of love
HaQQ !!~

Comments

Popular Posts