Cerita Tentang Cinta

Best x tajuknya? Pernahkah aku bercinta? Aku pun xpasti tapi aku pernah berhubung selama 6 or 7 month with someone.. just berhubung via handphone, ym, webcam and so on.. so macam cerita kanak-kanak, x jumpa tapi leh falling in love… leh ke? Bak kata nabil Lu pikir sendirik.. aku pun xtahu.. dalam waktu itu dari 22th December 2006 till 22th Jun 2007, adalah saat yang paling best.. wat keje semua bersemangat, bangun pagi dah ada msg jer.. best kan??


Mesti korang fikir kelakar, sbb xpernah jumpa tapi acting mcm couple, well itulah cinta.. cinta monyet dan sbgnya papela..everyday, every second msg jer yang aku wat.. tapi x panjang.. last-last time nak gi jumpa tu..dapat tahu dia kaki kelentong.. so aper leh wat. Cukup jer la.. prinsip aku mudah, wat la salah macam ne sekalipun, just jujur.. percayalah aku akan hangin jap jer pastu terima balik..


Biarlah semua itu berlalu, hari-hari kini aku jadi lebih matang biler fikirkan aku masih tidak bersedia untuk mencintai atau dicintai.. tapi siapa tahu kan? Kalo ada jodoh and orang itu terima aku seadanya cukuplah.. bukan wang ringgit, rupa paras jadi taruhan.. kadang-kadang tengok kawan yang kapel, off course I want 1.. tapi janganlah paksa biarlah ia hadir sendiri..


Jadi in my life.. family is my first love.. kawan-kawan, dan semua kenalan sesungguhnya walaupun hanya sms, aku tetap syg and hormat korunk sebagai kawan…… TAPI!!~ aku nak jatuh cinta to someone yang betol-betol sayang aku.. tengoklah k.. ihope cinta itu hadir dalam hidup aku secepat mungkin.. kerana ianya penyeri sebuah kehidupan….


AWAS!!~ aper aku citer, hak aku.. this is my blog.. xmo tahu or dengar or baca tolong tutup mata..

Bubye!!~

Comments

Popular Posts