Debate 2008

Hai!!~
Aper ceq nak sembang ni.. okeyla actually esok ceq nak balik kampung dah so ni last entry before ceq kembali semula ke kampus leh? Tapi kalau kat umah dah sambung tenet I will post entry soon.. okey la kalo sebelum ni gigih ceq update blog and stop till this entry sebbnya ceq bz giler ngan program yang ceq join.. even just comiti biasa jer tapi keje punyala banyak!!~ habis kuar peluh jantan time wat keje leh??


But before that aku duk membahasakan diri ceq tu sbb since jadik komiti most of them use loghat utara so that aku pun dah terikut sama.. huhuhu ok lah dari 14th – 16th uni aku sekali lagi menganjurkan pertandingan debat antara sekolah 2008 kali ke 7.. yang bestnya tiada diskriminasi dalam pertandingan ni.. xkesah la korunk sekolah mana semua dapat join.. ni kali ke dua aku jadi komiti untuk program ni and ikhlas aku cakap this is the best program ever in term of relationship with other komiti,atmosphere and participant and so on..


This year aku join komiti bahagian special task, lead by syazwan aka boy, farhana aka nana and pekerja acap,aku,acau,nana de gigih,azie de keji, nad,fiqa,anne,ezuwan.. best sbb all of us kekdg toink toink sket..sifat keji dan gigih tetap ader.. hahahaha.. so kali ni juara debat kategori bahasa melayu di sandang oleh SMAP KAJANG, mengalahkan MCKK. Dan untuk kategori bahasa inggeris di sandang oleh STAR mengalahkan MAAHAD HAMIDIAH.. congrat’s to all of u guys.. c u all next year insyaAllah..


Sepanjang pertandingan sempat aku jadik judge untuk pusingan awal pertandingan.. lihat adik-adik yang baru nak berdebat ni mmg seronok, gemuruh tu semua ada, adatlah dlm pertandingan yang penting amik semua nasihat dari kami untuk memajukan diri anda.. ok la penutup untuk interskewl akuminta maaf andai terlaser, xsenang hati ke or etc.. yang penting ada rezeki next year nak join lagi..


Waaa esok jugak aku nak balik kampung dah nun jauh di german bleh?? Hik hik rindunya nak balik kampung.. sebb dah lama x balik.. neway dalam hati pun berdebar biler pk sal result yang akan kuar, seryesly aku dh piker yang sgt negative.. insyaAllah xde pape tapi ntahla.. ok la aku post sekali pic sepanjang debat berlangsung.. bye bye u all.. mmuuaahhxxx…

Comments

Popular Posts