Kenangan

Hey!!~


Entry kali ni, aku post picture jer.. ni pic bilik lama aku... waa rumate aku bising, katanya
"xde pic lain ke nak letak bilik yang ntah pape ni ko letak.."
Ni aku jawab..
" so what"
bilik aku simple jer, tapi sebb aku mmg asal jauh so hostel the only one tempat yang aku ada sepanjang pengajian.. jadinya itulah tempat aku nak tido, makan, lepas tension and sebagainya..
Jadi ianya amat penting untuk aku, terpulang pada pendapat masing-masing ok..




kat bawah ni board, setiap org dapat satu board.. nak tampal aper, tampal la.. jadi kerana aku xde keje semua benda aku tampal so nampak sgt selekeh..



bawah ni plak pic yang aku amik dari tingkap bilik aku.. time aku amik pic ni dah waktu petang and nak hujan, bestnya, dari bilik aku ni pemandangan dia lawa gak la.. kalau cuaca okey nampak la genting highland tu..





pic locker pun ader.. tapi xleh bukak sebbnya brg-brg dalam tu adalah hak milik persendirian bukan untuk dikongsi.. hik hik




Inila pintu ajaib, kalau bukak and terjun mesti mati xpun patah pape yg nak patah ler.. huhuhu aku jarang bukak langsir tu.. sbbnya x suka banyak cahaya masuk dlm bilik...



Sebenarnya, rak ni untuk letak buku and file jer kot, tapi memandangkan ruang untuk setiap compartment kecik jadik aku kena jadik kreatif untuk letak brg sehinggakan susunan tu jadik berterabur.... helmet pun ada..






Lastly ini la port yang paling aku suka.. katil kat hostel dah mcm katil kat umah.. even kat umah pun x macam ni.. huhuhu siap ada 3 bantal tido and satu bantal pelok.. huhuhu.. bear yang putih tu aku i get it on my birthday and yg satu lagik tu untuk my lil sis tapi sajer letak jap..






erm itu jer la citer pasal bilik lama..
evan ianya dah jadik kenangan tapi tetap aku hargai..
okla mmg xde keje dat's why letak pic bilik ni.. huhu
Lot's of Love
~ HaQQ ~





Comments

Popular Posts