Bantal oh Bantal


Hey !!~


Hari ni, aku xde kelas so that kol 10 pagi baru bangun..
semlm pun tido dah kol 2.30 pagi kot.. ingtkan nak gayut tapi
phone orang tu xde battery and xde coverage kat umah dia..
jadi x dapatla gayut..


Lepas bangun, terus on comp and read newspaper jap..
mandi, and terus jer stay depan komp ni and wat la pape yg ptt..
dalam kepala rasa buhsan yang amat.. sbb short sem ni bukannya
bnyak kelas pun. Lagipun I just add one subject.. so banyak la free..


Lepas tu tengahari, my rumate nak gi beli buku kat jalan TAR, so that
aper lagi I pun follow la sebab memang ada plan nak beli pembalut
meja study ni.. kalau x balut mmg meja ni dah xde rupa.. huhu..
on the way, boy call katanya next week dapat invitation makan-makan
untuk our biro.. so dia akan konfem kan later..


Al-kisahnya semua kedai buku yang ada kat jalan TAR tu, kehabisan
buku teks yang kawan aku nak beli.. as a result we all pi la masuk SOGO,
yang langsung xde dalam plan.. lagipun aku xde mood nak shopping
even skank SOGO sale.. aku pun x tahu naper jadik gitu.. hik hik..
at last, aku terbeli gak pillow.. sebb dah sale 50% so beli jer la..
ni pun lepas acap promote.. huhuhu aku bukan kesah tido atas bantal
macam ne pun, janji ianya bersih and x bau kambeng.. huhu..
ok la dat’s all




Lot’s of Love
~ WaNz ~

Comments

Popular Posts