Besday Wish..

Happy Birthday
to
Afif!!~

He is one of my goodfellas, tapi xpernah nak update friendster or pape.. should i call u cikgu afif?? aku punya la pikir nak suprise kan ko ke aper ke, tapi well aku exam so lupa lite-lite..Rini gak lesen aku padam so nak kene renew la next week..afif nak hadiah aper ek? cukupla nanti we all belanja ko makan.. suh orang kaya utp, orang kaya uthm and orang kaya shah alam belanja.. aku leh tumpang....Lupa kek tu pun mmg special untuk ko.. aku tempah khas tapi mcm ne ntah model atas kek tu bersaiz besar.. aku suh letak tyra banks tapi lainplak jadiknya.. hikhik..so memandangkan umor dah meningkat, jangan kedekut, jaga awek elok-elok, jadik cikgu yang baik bukan gatal.. hik hik matila kutuk ko banyak-banyak..k la.. have a nice day..

Juga tidak dilupakan sesaper yang sambut birthday bulan April ni..

Comments

Popular Posts