Open House and Karaoke


Rumah Terbuka!!, itulah yang selalu di sebut sepanjang bulan syawal ni. Sebetulnya kalau di kampung aku konsep rumah terbuka ni tidaklah di besar-besarkan biasanya diadakan sempena kenduri kesyukuran dan sebagainya yang diadakan pada bulan ini. Jesteru bila mula belajar kat uiam ni lah baru aku tahu ianya macam mana. Sekarang dah tahun ke berapa ek aku di uiam? rasanya tahun ni la paling banyak aku terima jemputan open house, mungkin aku dah pandai berkawan kan? hehe

Sabtu minggu lalu, maaf lambat update. Aku menanti gambar untuk diletakkan di blog tapi malangnya tuan punya kamera x upload lagi mungkin busy dengan tanggungjawab yang perlu di selesaikan. So last week, kami beramai-ramai ke rumah abg lan, ketua jurulatih kdbm di selayang. Hidangan nasi beriani menjadi main course, ada kuah kacang and nasi himpit, ada ketupat daun palas dan rendang dan juga laksa. Semuanya best tp konsepnya makan sikit jer sebab ada lagi 2 buah rumah yang nak kena pergi.






Dari selayang kami terus ke kajang. Dua buah keta berpecah keta yang aku di pandu oleh wawa, yang bestnya since mrr2 jam terus so kami hentam jer lebuh raya duke kot or aku pun xpasti tapi konsep hentam and optimistik, finally kami tiba di rumah ato' or firdaus around 4 o clock kot. Kat umah ato' plak, main course nasi dagang, ada mee hun sup and lontong.. sangat best. Kajol non stop duk puji mak ato'.



Dari situ kami stop jap untuk solat asar and maghrib kat masjid betul-betul depan penjara kajang. Lepas tu terus kami ke putrajaya, terjah umah eira syazira.. eh silap umah boy adik eira syazira. Kat situ kami lepak macam umah sendiri, lama plak tu sebab menunggu boy habis layan tetamu then kami ke agenda seterusnya. Lupa kat umah boy ni special sikit ada nasi air ayam bangkok ek? betul x nama tu? Besh giler!! so end up aku tambah dua kali..





Kol 11 bertolak dari putrajaya then terus ke ktv imbi, karaoke la disitu till 3 am in the morning. Bilik kecik itu berjaya memuatkan 15 orang yer. Siap ada yang menari lagi. Winner of the nyte izzat with lagu cakpong.


Next week still don't know

p/s: ada yang cuba bermain api.. will see
p/s: pic taken from blog diva divana


Comments

happy to see both u n aiman the other day! =)))
WaN HaQQ said…
Hehehe me too
lamer tol xjumpa..
Izzat Jonid said…
hehehe

saya winner lar?

hahaha

Popular Posts