Nasib Cindy


Erm "Awang dah pergi ke?" tanya nazrie

itulah persoalannya time aku cuti semester hari tu, memandangkan masing-masing belajar di tempat berlainan so time cuti la nak update cerita kawan-kawan. Biasanya aku la yang jadi penyambung untuk mereka semua ni, kalau tak digerak maknanya yang ado la. Aiman busy dengan kerja and life dia yang kami klasifikasikan sbg elit, Afif baru selesai pengajian dan menunggu tempat untuk mengajar, Nazmie Nazrie and Aku plak masih belajar untuk berjaya sama dengan kawan yang lain.

Awangku Kasman ni bestfriend Aiman time kat UTP, mereka berdua ni sgt rapat. Time raya haji last year kot, awang ikut aman balik raya haji kat kelantan so time tu la kami kenal awang, sebelum tu plak aku hanya kenal nama sahaja, mana taknya aku nak call aman nak tanya khabar terus dia ingt aku ni awang. Aiyoo. Berbalik pada soalan diatas tu, awang dapat kerja kat mexico syarikat schlumberger, so setelah lama menunggu untuk di hantar ke sana akhirnya by end of june ritu awang elah berlepas ke sana. Sentap sebabnya beofre that janji nak lepak dulu before berlepas ke sana, tapi kesuntukan masa tu so xsempat la. Sempat jugak aku lepak ngan aiman and awang kat KL ni, starbuck plak dah jadi kedai kopi mereka berdua.

To Awang, good luck and kerja la elok-elok. Peluang tak datang banyak kali, hanya sekali dalam seumur hidup and all the best. Soon aiman plak kalau ada rezeki, insyaAllah. Still sentap yer janji lepak tapi x. So kalau ko balik mesia for ur convo dapat la jumpa, itupun kalau kami berempat jadi ke UTP.

kesian cindy..

p/s: maaf curi pic ni dari FB nina

Comments

shomei la bju biru yg kai spek haha

Popular Posts