Cendol oh Cendol

Salam .. since last entry lama jugak aku tak update blog ni. Pertamanya ada masa tapi tiada isi, keduanya ada isi tapi malas.. ketiganya mood dan otak tidak dapat berfungsi untuk menyusun setiap patah perkataan kat sini. Ini cerita last weekend before this semester start. Fifi inform to me and boy yang nanti nak gi jemput mimi yang tiba dari kelantan kat greenwood, so aku pun suggestla pastu kita leh ke tesco untuk beli barang keperluan. So lepas amik mimi kami pun plan ke tesco selayang sebab itu paling dekat.. So on the way tu ada orang jual cendol so aper lagik terus la berhenti untuk mamam cendol.


Ni van yang paling akhir tinggal yer kat situ.. itupun dah nak sold out.




so aper lagi kami berempat pun orderla nak makan cendol.. sambil makan tu aper lagi kalau tak bercerita. Panglipur lara ada katanya kan? hehe




Ini cara makan yer.. sangat tak sopan sebb tak duduk.. hehe at least aku duduk yer kekawan. Dialog time ni:

Fifi : Ceq sangat dahaga tak peduli dah hang nak tangkap gambar ke ape ke.. yang penting ceq dapat makan cendol ni.. nyum nyum bestnyer..

Boy : Yeah akhirnya aku berjaya habiskan dulu.. okeh pose!

Mimi : Muhd!! i okey ke ni? hehe sakit kepala i minum cepat-cepat..


then yang terakhir siap adalah..




hehe.. siap jeling lagi tu.. mintak tambah ke uolz?

Ampun yer kalian bertiga, ceq gurau jah!! hehe sebenarnya best lepak macam ni kekadang, tapi lagik best kalau ada proper place that we can seat and sembang. So pastu ke tesco la menacari barang.

Itu sajer untuk kali ini.
xoxo

Comments

wahh nak gakk cendoll!

Popular Posts