Tagged by Fegha

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama blog itu?

Nama Blog: WaNz HaQQ
Sebab: Suka ati leh? Hiks xdelah Cuma tiba masanya better use my own name, mungkin akan bertukar lagik kan? Tiada siapa yang tahu. : )


2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

Link: http://wanzimran.blogspot.com
Sebab: Erm dulu nak guna wanzhaqq tapi fikir balik better use imran then skank dah tak leh tukar sbb blog ini telah dikenali dengan URL itu so ape leh wat. Okey “wan” tu pangkal awal nama aku sendirik, “z” tu people yang pertama buat aku makan tak lalu, tido tak lena and etc, “imran” plak sebabnya itu nama aku guna time chat dulu yer..


3. Apakah method dalam penulisan blog anda?

Method: Rasanya nak lahirkan blog yang bagus adalah dengan menjadi diri anda sendiri then bila dah ada peluang untuk melihat kembali penulisan yang sebelumnya, time itulah anda evaluate diri anda dan cuba perbaiki penulisan itu. So methodnya adalah hati yang ikhlas.


4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?

Pernah jugak sebabnya seekor hanj haprak yang declare he himself good and baik giler tapi mulut lagik la hazab. So time tu down giler nak tutup then bila fikir balik who is he la kan nak decide apa patut aku lakukan or tak lakukan. So get lost to him..


5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

Dia? Erm orangnya sempoi so bagi aku senang nak have friends macam dia. Ikhlas she’s nice gurl too, Cuma aku ngan dia tiada masa nak berbual panjang. Blog dia pun menarik and too simple kot. Tapi semuanya terpulang kepada individu la kan.. Thanks dear :D


6. Senaraikan calon yang akan di tag:

- Ritz ( Dia sangat baik okeh setiap entry wan dia komen terharu gilerz)

- Ryzal ( rasanya blog dia dh banyak habuk)

- Chali ( sebbnya penting nak tahu naper dia pilih blog dengan nama itu)

- sesaper nak wat silalah..

Comments

Anonymous said…
yeay!!
tengkiyu dearie~

sbb aku simple,
blog aku pun simple mcm aku.
=0
tetapp nk tag kn hahaaa i done already dear thz tag hihii

Popular Posts