100

Hey!!~


It's already 100 entry .. but entry ke-100 ini lah yang paling berat dan paling sedih.. Erm before that let me share with you satu lirik dari penyanyi Jamal Abdillah..


Perjalanan


Dalam perjalananku masih mencari
Warna indah kehidupan
Yang kini semakin hilang serinya
Ditelan suara kepura-puraan


Di dalam meniti pencarian ini
Tidak juga ku temui
Sinar kedamaian yang di cari-cari
Yang tinggal hanyalah wajah kehampaan


Di mana letaknya nilai kejujuran
Untuk ku jadikan arah hidup
Mungkin ini hanya menguji ketabahan
Sebelum ku temui erti kebahagiaan


Akan ku pegangkan keyakinan hati
Meneruskan perjalanan
Dengan hati-hati keberanian
Semoga hidupku tak kecundang lagi




Tadi lepas orang tu say sumthing yang wan lamer dah agak plus few thing that i never expect it's make me speechles like i can't breath and everything is empty.. yeah perkenalan yang singkat itu sungguh indah dan itu yang aku harapkan berakhir dengan sebuah cerita gembira tetapi sebaliknya.. setiap perkara yang telah berlalu kini hilang.. wan sendiri tak pasti kenapa singkat sangat cerita gembira ini..


Kenapa dia baik dengan wan kalau ini yang akan berlaku, kenapa janji yang ditaburkan andai ini berlaku.. kenapa juga setiap perlakuan itu bertentangan dengan perasaannya sendiri? Hurm itulah persoalan, yeah kadang-kadang pernah terfikir adakah sbb wan ni badan agak besar so senang nak dipermainkan? senang nak dikenakan? or xde ruang untuk wan rasa bahagia?? aarrgghh kalau ini yang wan akan terima, awal-awal lagi wan berkawan seperti biasa..


Awal ramadhan wan terima perlbagai dugaan.. nak masuk pertengahan ramadhan ujian itu lagi berat.. kalau lah wan ni seorang yang tidak berfikiran waras, xtahulah aper yang wan akan wat.. penantian itu suatu penyeksaan, tetapi penipuan itu ibarat pembunuhan.. ikhlas wan mmg kecewa sedih and yang sewaktu denganyaa tapi semua adat asam garam yang perlu wan hadapi walau untuk kali keberapa sekali pun..


Di mana letak nilai kejujuran? wan pun xtahu.. rasanya awal-awal lagi wan dah banyak jujur.. bagi petunjuk tapi langsung tidak di endahkan.. kalau 2 3 hari lepas mmg i keep thinking about orang itu, esok entahla.. okeylaa for wan to org itu, all the best to you, please be matured and think positively.. yes i'm totally hurt but please.. ur pemintaan, wan tunaikan till the rest of my life. Kalau dulu ada orang janji nak paksa wan makan ulam.. skank wan xnak cakap pape.. biarlah masa tentukan semuanya..


Selamat Menjalani Ibadah Puasa


Lot's of Love
~ WaNz ~


nota kaki : senyum sokmo !!~

Comments

emmm cedey dgr cte haq..ape yg melukakan hatimu?..

Popular Posts