My Weekend

Weekend telah pun tiba ke hujungnnya!! and tomorrow it's monday.. yang tinggal di asrama mula pulang ke tempatnya kerana cuti sekolah juga telah berakhir. For me plak weekend masih tetap sama kalau last week i kat terengganu and kali ni aku di uia la. Celik mata tengok baju kotor ada sebakul tetapi diri ini masih menghalang aku untuk mencucinya walaupun sekadar letak dalam mesin sahaja. Jadi insyaAllah mulai esok aku kena kemaskan bilik dan locker, yerla time sakit tu tak sempat nak kemas aku just makan ubat and tido. Minggu ni pula adalah minggu terakhir semester pendek, maknanya last class will be on thursday and final exam next week. Kononnya nak study tetapi tengok buku terus lena.. haha pemalaskan? InsyaAllah dalam kepala dah susun what should i do starting from tomorrow..


I have to admit yang aku tersangatlah excited sebab baru pandai download lagu.. haa tersangatlah jakun tapi that's me. Bila nak sangat usaha terus dapat. So jom berusaha untuk dapatkan apa yang kita mahu.. tak rugi k.



"matanglah dalam selesaikan masaalah, jangan mudah melatah kerana ia menggambarkan tahap pemikiran kita sebagai manusia.. tak rugi mengaku salah tetapi tersangatlah rugi jika kehilangan permata yang kita sayang"

Comments

RyZ4L said…
ape kah br pandai donlod lagu?
owh. selama nie kite kan men sedot LAN. huhu...skang ley donlod sendrik :) waa..gud luck exm! besh nyeee..i takde exam! ade lecrer visit yang sampai skarang x dpt nak kontek!! arghhhhhh~~~
AniS GalaXy said…
berweekend kt hostel jer..
anis mmg tau wan sgt pemalas..hahha..

*matilar kene lahar blk lps nie

Popular Posts