3rd June with Me!!

I have no idea nak bagi tajuk for this entry okey!! Neway aper nak share ek? As usual bangun pagi then get ready nak ke kelas. Pi ler nak amik kawan kat kolej dia sekali dia kata xjadik pi kelas.. senang citer ponteng la tu. Sampai kelas memang dull giler.. tak datang pun xpe tapi each class have quiz so datang jer la. Biler lect duk merepek kat depan so i start to play brick game kat dalam my handphone till lect say okey let do ur quiz now.. Settle quiz balik bilik then tapau brunch dulu kat cafe, hari ni tak jumpa makcik-makcik cleaner yang kat area cafe, baik k diaorang memang aku pun suka tego.. layan plak karenah abg jual air tu jap sebb since ritu aku duk bebel sebab limau takde.. so dia macam dah kenal la kan.. yerla saper lagik budak yang datang cafe arah sesuka hati.. tapi menghiburkan la.. ada gak makcik-makcik yang baik tu, diaorang selalu la tego tengok muram dia akan tanya aku sehat or tak. Bersyukur kerana masih ada insan yang sedar akan kewujudan aku.. kalau tak sedar tu tak tahulah.. aku kan gebu ( claim diri sendiri ni )


Malasnyer.. kol 2 tu decide nak gi or tak kat jusco nak bayar bil, yezza awal bulan yer.. lagipun handphone aku dah padam seminggu lebih tak dapat reply any sms. I make promise to myself each month 100only so kalau limit tu exceed awal padan ler muka ku. Pergi naik public jer even i have motorcycle tapi trauma nak bawak jauh-jauh so yang ado la kan, so naik la public. Ramai plak orang, rupanya cuti sekolah. Aku tak perasan CIMB kat dalam jusco tu dah xde so kena gi area pakaian women tu untuk kuarkan duit, terus ke MPH beli Men's Folio i just love to read magazine tu yang tak pandai2 tu, then ke big apple.. I dunt know jugak naper lately i love to eat doughnut.. amik cab then balik.


Makan doughnut sambil baca mag and tengok puteri, then i duk layan men game jap till 7pm.. mandi solat then pi cafe beli air.. air yang samer yer.. sekali lagik abg tu tanya " kalau la limau tak berbuah mcm ne ?" aku pun reply minum jer air masak.. then siap tegur abg tu lagik "abg ni dah solat ke?" hehehe mentang-mentang la aku rini solat diawal waktu yer.. actually mmg aku selalu gak bersembang ngan abg jual air tu so soklan aku tidaklah berbaur kurang ajar atau bermegah yer.. then i gi lepak bilik MRC al-faruq sebab dalam tu ada tv with astro and all channel available.. merasalah aku duk tengok THS:Jennifer Lopez.. then gayut ngan cik anis about 1 jam lebih then skank aku update blog.. Jap my goodfellas msg me tanya bila mau balik, aku pun cakap ler lepas konsert ct. Cikgu sowang tu terus bebel aku duk membazir duit naper, so aku jawab jah ado aku kesah? hiks.. by the way diaorang duk tengah plan ke majlis konvo aiman and afif and nazrie kot dia year..alhamdulillah ramai ler leh bunjer aku pasni.. hiks


p/s: cinta itu sukar dicari tetapi ianya senang dimiliki.. hargainya sepenuh jiwa kerana akan lahirlah kebahagiaan yang akan bersemi di hati ~ haqq (biler la aku nak temui cinta)

Comments

Ad Lee said…
kemain frenly abang air tuh. ni yang buat i sanggup datang semata2 nak rasa air abg tuh. ops. :P

(matilah kanz tuanku merajuk ngan i. i derhaka. maaf ;p)

Popular Posts