Bunga-bunga CINTA

Jom bercerita tentang flora, bukan fauna yer. Hujung minggu lalu mimi call aku ajak join mereka ke Putrajaya. Terfikir jugak motif nak jalan jauh-jauh kan? Biasanya kalau ke sana adalah sebab kami semua ikut boy balik. Rupanya Pesta Flora 2009(FLORIA) sedang berlangsung disana, so aper lagi dari tidur kat bilik lagi best lepak tengok bunga.

Besar jugak tapak pesta ni, khemah hawa dingin khas untuk bunga yang memerlukan suasana sejuk dan selebihnya di sekitar kawasan presint 2. Juga ada pertandingan hiasan flora mengikut kategori. Sempat juga tengok dekorasi dari uiam, kalau dibandingkan dengan ipt lain, mungkin uiam boleh menang tapi siapa yang tahu kan? Nanti kita tengok la. Masih belum terlambat kerana Pesta flora ini akan berakhir pada 9th August!! so aper lagi pergilah!! so biar gambar plak bercerita.


sangat cantik


purple i like!



Orked putih


















So penat kami usha hiasan di tapak pesta.. so ayuh lepak tepi tasik, ada juga permainan untuk kanak-kanak.. teringin nak naik tapi sah-sah naik jer aku kuar semua angin.. hiks













posing atas rumput!!



sebelum balik kita lambai ke menara..




bye!! kami semua balik dulu yer!!~

Teringin nak naik perahu dondang sayang tu, tapi malangnya kami tiba agak lewat so pemandu bot pun dah nak balik. Next time la nampaknya.. Papepun happy dan penat!!



Comments

mau nek itu belon panas! waaaaa! =D
pose duduk atas rumput tuh macam biasa ku lihat jer idea itu..
heheh..
WaN HaQQ said…
Nuar,
hehehe.. ramai la nuar orang beratur nak naik.. hehe Jom naik perahu dondang sayang


Pojie,
uols pose baring la.. weols pose duduk plus pose mcm ni dah common la uols.. hehe

Popular Posts