Why i'm not online?

It has been for a few days that I'm not online. It is because:

  • I forgot to pay the bill
  • I'm waiting for my dad to settle the bill since I'm still Lil kid :P
  • I'm not in the mood to online
  • I just wanted to be alone for a while.

First of all thanks to my dad because help me to settle the bill and I'm sorry for not update with him every month about the bill.. hehe suka kumpul!! Okey bila online jer terkejut jap sebab too many updates that i've missed.. Urghh

Okey lupakan dulu apa aku wat time weekend, tapi meh update apa aku wat before weekend. On tuesday tu aku lepak ngan kawan aku dari perak. Kebetulan dia baru balik dari sabah so dia ajak aku gi karaoke. So aper lagi melalak la 4 jam setengah yang penting orang tu syok nyanyi till habis tumpah gelas air. Hehehe.. papepun thanks yer bu er bunjer aku on that day. Nanti later lepak lagi..

Then aku lepak ngan teman sekampus yang rapat jugak ngan aku, as usual mimi and fifi. Cutest couple ever.. I just want to see both of them got married, mesti riuh pelamin tu.. Mati pasni mimi marah.

Itu sahaja update.. ngantok and penat men boling tadi.
welcome to new blogger's i wish generally so saper rasa dia baru dalam dunia blog so welcome la!!

"Bila dah sakit barulah mencari teman yang serba kekurangan
Bila diri sihat terus lupa dan mencari teman untuk kemewahan
Jangan kerana ego, terlepas semua peluang yang ada..
Kerana hidup ini ditentukan oleh - NYA"

Comments

Popular Posts