Kisah yang lalu, sedang, dan akan berlaku..

Bila kita tidak bercerita atau berkata-kata bukanlah bermakna kita ini blur atau buntu cuma memikirkan ayat yang sesuai agar apa yang diucapkan kelak tidak akan menyentuh mana-mana sensitiviti orang sekeliling aku. Sejak kebelakangan ini, ikhlas aku tidak punyai hati untuk membuat entry baru kerana banyak masaalah yang melanda. Sekadar entry yang wujud bila di paksa kerana tak mahu blog ini bersawang.. Entah datang dari mana datangnya semangat untuk update entry baru ni..

Xtvt di kampus masih seperti biasa, kelas, assignment, tutorial.. hidup sebagai pelajar senang.. Senang ke? adalah terhadnya tapi demi masa depan berkorbanlah dulu sekarang. Syukur jugak sem ni segala yang sukar itu nampak mudah, cuma aku perlu berhati-hati agar tidak jatuh untuk kali ini. Cukuplah kecuaian yang lalu, so mulai saat ini setiap apa yang aku lakukan, pelajaran adalah paling utama.

Sosial life aku sekarang hanyalah dengan teman-teman seuni, atau berkurung di bilik menonton siri yang best or bermain facebook. Bukan tak mahu keluar berjumpa macam dulu cuma buat masa sekarang aku harus akur dengan keadaan. Yerlah aku student jadi walaupun kehendak itu tinggi tetapi kalau tiada kosnya macam mana? even kadang kala program teman seuni pun aku terpaksa batalkan.. maaf yer kalian.. harap kalian faham.. tak lupa pun semua cuma masa dan keadaan tak mengizinkan.

Perasaan bersalah terhadap aiman, afif, nazrie dan nazmie masih ada. Iyalah janji yang dibuat sekian lama tidak dapat direalisasikan, walhal perkara itu akulah yang usulkan. Yup my goodfellas is important to me like my family, entah bukanlah aku tak menghargai teman lain . Aku syg semuanya cuma kami berkawan since sekolah lagipun ada suka duka antara kami berlima, walaupun mulut mereka cakap okey tapi entahla.. once again i'm sorry hopefully angan2 for the future jadi kenyataan.. (mereka berangan, aku tumpang jer)

Okeyla itu sahaja setakat ini, no xtvt yang best untuk dikongsi

p/s: FB buat aku tak senang duduk.. ayuh let's play game RC

Comments

Popular Posts