Kembali Jadi Baby

She's cute right? her name is Fakhira Adriana. I published her picture after i got the permission from her unty, Miss Nana Sarina. Click her name and you can read her blog. Full of Drama's.. hehe kidding.

Okey from europe, we are going back to Malaysia.
hehe

Happy sangat after tengok picture baby ni, yup tak perlu fikir atau buat keputusan. Hidupnya bangun makan buang and tido. What a great life then.. tapi untuk fasa bayi je la.

Okeyh kenapa tetiba aku fikir pasal buat keputusan ni? Okey entry ni macam nak beri sedikit penjelasan buat teman-teman yang sekeliling aku. Harap selepas entry ni, aku cuba jadi yang lagi baik untuk kalian.

Terkejut beberapa hari lepas ada dua orang kawan tegur sebab aku jarang ikut aktiviti yang di anjurkan atau senang citer aku ni kekwat sebab tidak menghadirkan diri dalam program mereka, even dah di ajak.

Okey sebenarnya aku ni tidaklah memilih atau sombong atau papelah yang sama waktu dengannya. Kadang-kadang bila ajakan itu datang serentak, aku akan pilih yang mana datang dulu, itupun menghormati ajakan orang dan biasanya ketidakhadiran aku itu mesti disertakan maaf cuma kadang-kadang terlepas pandang.

Hidup aku sebagai student masih banyak halangan yang wujud, program university, hal-hal peribadi dan sometimes kewangan juga jadi halangan. Almaklumlah masih ditaja FAMA ni kena juga bajet. Even aku duk berenjoy sakan tu, still meminimizekan penggunaan wang. Btol and tak tipu. Sometimes ada juga bila ada waktu lapang aku hanya ingin tidur secukupnya.

Dalam berkawan, aku tak memilih.. TETAPI orang selalu memilih untuk berkawan dengan aku. Aku pasti setiap orang ada alasannya tersendiri, selagi mampu aku akan fikir positif, selagi mampu aku akan cuba jadi rasional, selagi mampu aku pasti ingin hiburkan hati teman-teman sbb tanpa korang hidup aku pun sunyi gak, tiada siapa nanti nak tengok blog aku and tiada siapa juga nak komen status aku kat facebook. Tak begitu?

Senang citer hidup kita ni saling memerlukan antara satu sama lain..
cuma ada persefahaman atau tidak.

Maaf untuk semua teman jika wan haqq ini banyak buat kalian terasa dan apa-apa yang sama waktu dengannya..




I love baby..
Tomeynyer dia!!!!

Comments

flyz said…
Betul...tanpa kawan kita akan sunyi...positive dalam semua keadaan kita akan apy sokmo...
NaNa said…
oh yaya mmg cumil mcm sy...hihiiihihih...
WaN HaQQ said…
flyz.. yup agree and thanks btw.. =)

Nana.. statement itu xbtol.. yaya mmg cumil.. makcik dia x.. hehehehe =)
Anonymous said…
nana-haqq, comel2 ni ble korunk nya turn la....leh dpt comel nana sket, comel haqq sket

lalalala~

-anonymous-
WaN HaQQ said…
Mr Anonymous - i know who u are..
yaya itu sgt comey
NaNa said…
propa betul mr anon tu kan?

iskkkkk..sebuk gak nak komen..:D

Popular Posts