Internship and Interschool

Salam. Terhenti seketika mengupdate blog sebabnya cuba menyesuaikan diri dengan persekitaran di tempat baru. Kalau sebelum ini tempatnya selesa di gombak punyai compartment yang beri ruang privacy untuk diri aku kali ini tidak. Kena memahami konsep rumah bujang, tapi xsemua rumah bujang yang ado yer.. So untuk 3 bulan ni aku kena bersabar je la, harapnya masa cepat berlalu..

Minggu lepas, kol 4 petang aku dah cabut kuar and terus balik ke umah and pack few shirt untuk balik ke gombak. thanks fathi sebab tolong amik aku and anta ke stesen komuter shah alam. Singgah jap kat kl sentral for dinner, ingt nak meet "dia" tapi tak sempat plak since aku pun xde mood. So terus balik ke uia untuk join opening ceremony interskewl debate. Xbesh dis year x dapat jadik komiti..

Rumusan interschool this year, alhamdulillah lagi smooth compare to last year yang paling ketara kes keracunan makanan yang beri tekanan kepada biro katering, so this year semua tu tiada and makanan lagik best compare to last year.. Sempat aku jadi judge untuk 6 pusingan awal, and thanks beri kepercayaan for that. Bangga juga tengok sekolah harian mara ke octofinal, sebb last year smk jitra x break and ranking pun agak bawah, this year you guys prove it.. sbb itu janji korang last year kan.. walaupun gagal ke quater, korang tetap mantap mungkin tiada rezeki just dont give up!!~ smk dato' ahmad maher plak, kalian buktikan sekolah dari negeri cik siti wang kembang mampu ke semifinal, almaklumlah sebelum ni baik mrsm pc atau faris petra, kalah jer terus nak balik kan?

Aku tak sempat nak menonton quater, semi and final sebab hari ni dah masuk kerja.. so semalm awal pagi aku dah cabut balik shah alam.. almaklumlah bukan mahir aku bawak motorsikal ni.. alhamdulillah semuanya selamat..

So jumpa lagi di intershool next year..
itu interschool terlast aku jadik komiti.. insyaAllah..

Comments

Popular Posts