Kampungku!!

"Aku Bukan Billy Milligan" seharian suntuk aku baca buku novel yang ditulis oleh Norhayati Ibrahim. Sebenarnya setiap kali cuti sem inilah kerja aku. Buka almari and pick any novel that i want to read. Since both of my sister ni memang collect novel. End up mag's yang aku beli pun masih belum terusik..

Seharian jugakla tak nampak sinar matahari kat sini since hujan jer dari pagi hingga ke malam. I'm lucky tempat aku duduk ni x banjir. Besh gak hujan-hujan ni, jimat eletrik sebab kipas memang x on.

Semalam aku tiba kt kampung aku ni, kol 10.30 malam. Alhamdulillah sepanjang jalan tu hujan tapi tak banjir.. Cuma jalan yang teruk giler tu memang terpaksa bersabar la.. Since aku pun x leh drive malam and my friend pun tak harapkan aku drive keta dia, so dia drive la sesorang. hehe thanks dude, at least aku bercakap from gombak till pasir mas, so xde la u bosan kan? hehe

Thanks gak to my goodfellas sebab sepanjang perjalanan tu mereka sms and call tanya khabar and keadaan.. yerla mesti korang jeleskan kalau kami dapat main air banjir kat tengah-tengah jalan??

Haa kepulangan aku juga diiringi dengan seribu persoalan ~ aku dapat panggilan dari seseorang yang dah agak lama mengjauhkan diri dia dari aku.. Yup aku happy tapi speechless.. Entah banyak yang aku fikir.. Nampaknya cuti kali ini yang bisa buat aku relax tapi jadi sebaliknya..

DRAMA?

Everyday terjaga, benda paling buat aku gusar.. ialah pasal result exam.. Only Allah s.w.t. how i feel.. Seriously.. cuak giler.. but then tenangkan hati jer la..

Waaarrgghhh NEW MOON!!~ can't wait to watch this movies, tengok chanel E! siap review lagik pasal citer ni.. Adoi!!

Okie dokie ~

p/s: aku tidak mengerti, tetapi aku mungkin bisa memahami!!~

Comments

WaN HaQQ said…
Norhayati Berahim nama penulis itu
Ricca said…
Lama dah aku tak lawat blog hang Haqq.. btw, don't worry larr sgt pasal result.. Hang doa banyak2 k.. Btw, baguslah umah hang tak banjir... New Moon?.. aku pun dah tak sabar nak tengok.. hehehe..
Hezesuze said…
slmt smpai sudah ke kg yea....take care yea...jgn pikir yg bukan2...enjoy jek kt kg tu...huhuhu

p/s wan xpenah jenguk blog akak yea....uwaaaa majuk ler camni...ahaks!
Selamat bercuti dear..
enjoy ur holiday!
sok mau tgok New Mon!!
daaa..
hahah!
WaN HaQQ said…
Ika - Itulah hang kan kekwat heehe

Kak Heze - thanks akak sebab faham and sudi dengar cerita wan hari tu. Sebenarnya lega hati dapat share ngan akak. Okie dokie memang enjoy kt kampung ni.. hehe

uiks wan ada la jenguk blog akak cuma x tinggal komen.. hehe


Pojie - Huh oit orang beraya la motif gi tgk new moon? buweekkk!!

Popular Posts