3 paper's DONE!!

Cerita bakar kerusi stadium serta memusnahkan harta benda awam di piala malaysia lagi banyak diceritakan dari kisah perlawanan akhir piala malaysia itu sendiri. Yup aku bukan minat bola pun, kekadang langsung tak faham bila orang bicara pasal bola. Tapi untuk beberapa big game macam world cup, and piala malaysia ni aku amikla tahu. Benci, meluat, sakit hati, sedih dan malu melihat telatah mereka yang aku klasifikasikan sebagai tidak bermaruah dan tidak bertamadun ni. Kesannya yang tidak bersalah menanggung malu, yang terlibat perlu membayar denda dan sebagainya. Sepatutnya kita berbangga kerana setelah lama pasukan cik siti wan kembang gagal ke peringkat akhir, akhirnya tahun 2oo9 mereka berjaya ke pentas akhir. InsyaAllah mungkin tiada rezeki di tahun ini, tahun depan tiada siapa yang tahu. Ingat menang kalah adat bertanding, semangat itu perlu ada untuk menghargai mereka yang berpeluh di atas padang mengejar sebiji bola untuk kepuasan masing-masing di samping menaikkan nama pasukan dan negeri. Setidak-tidaknya mereka lebih baik dari yang membazir masa dan sebagainya. Tahniah pasukan Negeri Sembilan, kalian layak menang malam tu.. Untuk pasukan cik siti wan kembang, next year ada lagi..


Alhamdulillah sepanjang tidak berupdate ni aku dah selesaikan 3 paper exam so tinggal lagi 1 paper selasa ni. Semester ni sedikit pelik bila malam sebelum exam aku akan sakit dada and sehingga sukar nak bernafas. Selalunya aku fikir positif, tetapi negatif tu still ada. Paper Complex Analysis and Differential Equation adalah paper paling aku risau, malam tu aku lost.. latihan yang buat sebelum ni semua aku gagal jawab balik, tapi syukur sangat esoknya aku okey and semuanya tenang.. Thanks to both of my sister who cheer me up and support me, also my dad.. Mom even you are not around but i know you always be with me.. and saper lagik kalau bukan kawan-kawan..

Next paper selasa ni!!~ 8 topic kena cover dan memorize.. all the best
Untuk yang pertama kali ke blog ini selamat datang..
Untuk kenalan baru di facebook dan blog i do appreciate all of you..

Mengadulah pada pencipta kerana DIA Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui..

Comments

Popular Posts