Minggu terakhir Intern!!~

Ouh i'm in a good mood today!!~ sorry for yesterday's entry. Sekadar apa yang terbuku dihati, kalau makin dipendam meletup ianya lagi susah betul tak? Maaf buat yang membaca andai ada tersalah kata dan sebagainya.

Hujung minggu aku kali ini, aku habiskan masa melekat di hadapan teman baik aku, apa lagi selain dari pc aku. Ulang the Nanny again and again, kalau zaki tengok sure dia perli aku tengok the Nanny season berapa dah?..

By the way 3 month of internship, tak semua pengalaman itu sedih. Banyak juga yang buat aku gembira dan tak dapat lupakan. Dalam buruk itu, ada juga yang baik dan sebaliknya. Ouh esok bermula minggu akhir internship aku. Nak kata sedih tak juga, nak kata happy tak juga. Yup aku suka dengan environment kawasan apartment ini, if this apartment belong to me, i bet it will be totally different and more beautiful than before. hehe..

Okeyh done with that~ i'm going to watch movie..
It's like reading story book before sleep.

Comments

Popular Posts