My Cousin Got Married!!~

Cuti Chinese New Year hari tu, rumah aku meriah sekali dengan majlis perkahwinan sepupu aku. Balik ingat dapat rehatkan badan tetapi tidak, sebaliknya banyak kerja yang perlu diselesaikan disamping itu dapat lah melepak dengan teman rapat yang agak sukar untuk kami berkumpul. Itupun curi-curi masa jap untuk keluar semua..

Majlis akad nikah pada 15 February 2010
Bertempat di Masjid Besar Daerah Pasir Mas.
Maklumlah musim cuti sekolah kan, tok kadi kena handle tiga akad nikah pada malam tu, yang penting keluarga aku ni meriah walau dimana sahaja. Dalam masjid pun tetap tak nak kalah.. hehe papepun sweet memory for my cousin. Opps lupa sekali akad Safril sah menjadi suami kepada Aini Jamily. Motip sangat cousin aku yang pompuan ni wat muka seposen jer.. hehe.





Before



After


Majlis Resepsi Pengantin Perempuan pada 16 February 2010
Bertempat di Kediaman Nenda kami, Pasir Mas Kelantan.
Kali ni kami sekeluarga memilih warna ungu sebagai warna tema, so berhabislah semua duit mencari baju ikut tema. Before balik kelantan ritu aku sempat terjah wisma yakin jap cari baju melayu sepasang warna ungu.. tapi yang ado sempat tangkap gambar with that baju melayu sebabnya tengahari tu aku dah cabut pulang ke kuala lumpur.. sedey 4 saat. Aku pun tak sempat nak snap pic a lot since aku banyak layan tetamu and berkemas nak balik. Sudey lagik..


Baru suku ni ahli keluarga aku


Sabar menanti..



Yeah dah jumpa.. mata bertentang mata lalu turun ke hati..


Yang diaorang bagi.. tapi ada lagi ni...



Yang kami balas.. aku okeyh susun semua tu.. hehe


Akhirnya bersanding jugak diaorang~


Special pose for my blog..


Anyway untuk majlis perkahwinan ini, sekalung penghargaan buat semua ahli keluarga aku yang terlibat. Yang bahagian buat hantaran, tok chik an always creative aite.. got the idea la nanti leh wat part time wedding planner.. hehe. Then tok ngah and mak ngah thanks for coming memeriahkan majlis.. senang citer thanks untuk semua.

Untuk my cousin and husband.. congratulations to both of you.
x sempat nak menyakat kan malam tu.. :p

Comments

Popular Posts