It's weekend!!~

Jom bercerita..

Hujung minggu lalu, sempat jap kuar lepak dengan aiman, teman rapat aku dari sekolah dan juga cj. Jap sebelum itu, nazmie, nazrie and afif bila nak datang lepak sini.. sebelum aiman ke.... oopss rahsia lagik~ dia akan umum sendiri ke mana.. hehe

So end up kami just lepak kat midvalley sebab nak tengok wayang, banyak la pula cerita yang boleh ditonton kali ni semuanya macam best. Akhirnya kami pilih movie Valentine's Day, sebabnya pelakon filem ni semua mantap-mantap.. so why not kan tengok cerita ni walaupun dah tahu konsepnya cintan cintun..



Since kat gsc midvalley tu beratur panjang yang amat, kami pilih gsc signature dekat the garden, haiyoo siapalah yang pilih midvalley ni. Hehehe.. Lepas tengok wayang sempat plak tu main boling, hurm lama dah jugak aku tak pegang bola boling ni. Okeyla first round aku menang, second round aku kecundang.. by the way siapa yang dapat tempat last for both game?

Dari mid valley singgah jap lepak kat chawan sembang before anta cj balik..
On that night also kelab debat uiam dihadiahkan berita gembira apabila pasukan muda uiam memenangi pertandingan debat astar di um dan ismail mendapat anugerah pendebat terbaik pusingan akhir. Tahniah untuk semua..

On sunday morning~

Dapat msg tup tup nak buat discussion and bilik aku jadi tempat nya.. Jap jap bila kita deal nak buat discussion ni? aiyoo i'm not even say yes at the first place.. So discussion postponed and assignment still going on..

Petang went out with aiman for dinner, since aiman pun duk kat gombak jer at the moment so hujung minggu kalau bosan ajak dia la makan. Nak ajak nazrie nazmie and afif jauh sangat diaorang tu. Nak try tempat baru dekat AU2 setiawangsa, entah apa kedainya yang baru bukak tu, sudahlah mahal then tak sedap plak tu. So not recommended..

Rasanya kedai tu nama Lerk Thai kot.. kalau tak silap aku la.
Erm my weekend..
short and happy..

p/s: watak tempelan sahaja, dipanggil bila perlu.. :p




Comments

Popular Posts