2 Years Old!!~


Minggu baru yang bermula membuatkan hati aku gembira yang tak terhingga sebabnya akan kembali sibuk dengan tugas seharian yang perlu dilakukan. Tapi dalam benak fikiran aku, aku masih berfikir macam mana mahu selesaikan sedikit kekusutan yang berlaku antara aku dengan teman-teman. Setiap hari kena lihat dan belajar dari kesilapan yang aku lakukan untuk mengekalkan persahabatan yang masih wujud. Uiks tanaman pun kalau tidak dijaga dengan elok, layu jua akhirnya. Begitu juga dengan persahabatan. Setuju?

Cerita teman-teman aku, nazri berada di johor bharu dengan kerjanya, nazmie pun selepas tahun baru cina ni akan ke johor jugak memulakan hidup baru selepas temuduganya berjaya. Afif tersesat di dalam hutan menggalas tugas sebagai pendidik, yang paling dekat dengan aku sekarang aiman.

Ulang tahun ke 2 blog aku pada hari ini!! Happy Birthday.. hehe terover.

Dah lama juga aku berblogging ni, alhamdulillah banyak pahit manis sepanjang blog ini wujud. Adatlah asam garam kehidupan..

untuk semua yang membaca, yang memberi pendapat dan pandangan, yang jadi follower, dan semua sekalilah. Wan HaQQ mengucapkan jutaan dan ribuan terima kasih kepada kalian. i'm happy for what i have now.. family and friends. Muahxx (oopss terlebih plak)

by the way..
untuk team Al-Faruq dalam debat antara kolej yang lalu,
tahniah mara hingga ke semi..
terlekat badi musim lalu, xpelah next year cuba lagi pada yang berminat..


p/s: world peace!!~

Comments

Hezesuze said…
wah da 2 thn ye jdi blogger tegar kekdahnye...huhu

twoskan perjuangan sbgai bloggers yea...

Popular Posts