3 Hari 3 Tempat Berbeza

Isnin, hari semua orang rasa malas nak memulakan kerja, nak mula belajar dan segala-galanya, tambahan pula untuk bulan ni setiap kali jumaat mesti cuti. So 3 hari cuti untuk setiap minggu, tapi aku memang tiada kelas pada hari jumaat so memang aku cuti 3 hari setiap minggu.. hehe. Ini cerita yang telah berlaku.

Bagi menyambut seruan
YES
aku pun menghabiskan hari cuti aku di tempat yang berbeza
al maklumlah duit baru masuk tapi skank dah tinggal half
tapi insyaAllah masih dalam bajet yet.
Skank tinggal untuk spend dengan kawan-kawan plak.

Jumaat
One Utama~
di ajak zaki katanya nak menonton avatar
tapi malangnya no seat.
So end up kami shopping
seriously last semester save giler and aku memang xshopping
so this time i wont let it go just like that.
Grab 3 t-shirt and baru terfikir it is not suitable for class
so okeyla mungkin untuk layparking later..
yang penting Zack yang shopping sakan..


Sabtu

Sg Wang + Lot 10 + Pavillion~
naik lenguh kaki berjalan di 3 tempat sekali gus
but then still have fun and enjoy the moment..
Zack still paling atas untuk ranking orang paling banyak shopping.
I just bought 2 shirt for class.
Dinner at murni, ss2..
then balik tidoe.. memang dah exercise sangat jauh!!~
turun beberapa kilo then pas makan naik balik
huhuhu


Ahad
KLCC
Niat just nak gi tukar modem and settlekan bil handphone
plus nak change to prepaid since year 2010 is a tough year for me..
so yang mana leh berjimat so berjimat la kan..
So settle kat situ and tukar modem baru i have to pay rm100
and have 1 year contracts.. Since malas nak fikir sangat amik jer la..
then tengok wayang citer Storm worrior..
for me besh giler!!~
Nope just besh!!

So itulah cerita hujung minggu aku yang penat tapi enjoy.. tapi merasalah pastu aku terlupa study for quiz, lambat submit assignment and etc.. OMG!!~! but then semua settle..thanks to all my lecturer..

p/s: bila kita ikhlas akan sesuatu, insyaAllah jalannya akan dipermudahkan..

Comments

Popular Posts