Tangkap Basah

Salam!!~


Hey You all.. aku kena tangkap basah.. hebat eh? Should I be proud off or not.. wakaka. Hari ni, hari jumaat, so that as usual aku and kawan-kawan pi la pasar malam kat taman melati..


Beli makan xdela banyak, kononnya nak diet tapi makin bulat… Oh My God!! ( kena sebut cara Janice dlm friends ) tapi terbanyak plak beli.. huhu.. beli karipap, kuih seri ayu and burger.. itu jer k.. x caya??


On the way pergi, langit cerah jer so hari ni dapat la jalan-jalan dengan tenang.. kusangka panas hingga ke petang tapi rupanya hujan di malam hari.. wakaka. On the way balik hujan la plak.. habis aku basah kuyup.. waaa sejuknyer.. saper nak pelok.. hahahaha gilors..


Itulah adat orang naik moto, kalo hujan sah-sah basah.. nak beli kereta x mampu so moto pun hentam la. Papepun bersyukur gak ada kenderaan.. at least dapat bergerak.. tapi nasib baik hp aku still leh guna kalo x menangis la aku.. sudey2.. lepas mandi and everything aku pun taipla kat blog ni.. seterusnya aku xtahu lagi wat pe.. hik hik..

K la salam sayang untuk semua.. senyum sokmo!!~

Comments

Popular Posts