Election 2008

Salam..


Erm agak terlambat, aku update about Malaysia General Election 2008.. however it still have time rite.. ok la banyak sms yang aku terima dari parti kerajaan dan juga parti pembangkang untuk meraih undi.. sepanjang minggu berkempen jugala kiter dapat tengok gigihnya semua orang turun padang memberi sokongan kepada calon masing-masing.. seronok melihat kerjasama yang diberikan demi kejayaan calon yang bertanding.. Yang menarik minat aku semestinya nenek yang menjadi calon untuk pilihanraya kali ini..sebagai calon bebas nenek itu sanggup berkempen dari rumah ke rumah menampal poster dan sebgainya.. semangat beliau tetap tinggi walaupun kelihatan uzur.. ramai yang tanya aku dapat mengundi tak, jawapannya tidak. Sebabnya aku lambat sangat nak pi daftar sebagai pemilih.. al maklumlah banyak kerja and urusan lain. sedikit terkilan kerana tak dapat jadi pemilih pada kali ini.. tapi insyaAllah di masa hadapan.. Kepada semua pengundi, undilah dengan bijak, pilihla calon yang dirasakan layak untuk memimpin .. kerana tanggungjawab sebagai pemimpin sangat besar jadi yakinlah dengan calon yang bakal anda pilih..Perubahan itu perlu jika ianya membawa kepada kebaikan.. kebaikan dunia dan akhirat.. optimistik lah dengan pilihan anda.. so as usual UNDILAH DENGAN BIJAK !!~


Comments

Popular Posts