Dari Hati ke Hati

Erm.. dari hati ke hati eh? gitula aku rasa.. first sekali aku nak jawab semua persoalan yang wujud.. kenapa aku wat blog? jawapan kerana aku dah baca banyak blog yang ada kat internet, semuanya share kisah hidup and anything.. benda tu menarik minat aku untuk share ngan korang.. yang mengutuk? sememangnya ada.. they claimed that they are excellent and wateva.. tapi kalo suka mengutuk, pandai sangat ke kamu? cukupla, kawan should support.. even sometimes aku rasa sgt la menyampah, marah geram and so on.. tapi aku dengar jer la kutukan korang.. sebab kalo aku nak citer kat korang ada korang nak dengar?? jawab la sendiri.. aku simple jer, hidup aku tak kompleks.. simple aku wat hari-hari benda yang sama till akak kat kiosk pun perasan waktu aku masuk kiosk tiap2 hari.. lately rasa sikit sedih and kesal dengan keadaan.. aku x join a few people bukan sebb aper sebb aku dah muak, bosan dengan kutukan.. aku terima segala kelemahan aku.. kutuk or kritik boleh tapi sertakanlah dengan pendapat.. ikhlas aku tersangat rindu dengan 4 org sahabat yang aku dah anggap mcm saudara sendiri..thanks a lot sebb since dari dulu sesamer bagi support untuk berjaya dalam hidup masing-masing..insyaAllah kehidupan di kampus akan diteruskan, biarlah aper orang nak kutuk, janji aku bahagia dengan diri aku.. itu jer r kot.. dah lama aku nak jawab kat orang yang suka kutuk aku.. so thanks...

Comments

Anonymous said…
go go haq!

Popular Posts